Hoi hoi ben ik weer eens, heb eindelijk mn nieuwe comp voor de 2de x terug :applaus
Had een maand terug mn nieuwe comp speciaal voor de sims 3 laten maken bleek mn nieuwe videokaart kapot te zijn Toen kwam microsoft er achter dat mn software een copy was moest ik alsnog originele software kopen. Vandaag kwamen ze erachter dat mn ofice ook copy was maar gelukkig heeft mn broer dat opgelost. Zondag kon ik eindelijk ambities spelen kreeg ik problemen met dat het geluid een paar seconden later kwam dan wat ik aanklikte en mn sims gingen af en toe stil staan en dan weer verder en dan weer stil.(dit is volgens mij een bug denk ik) Net ging ik maar weer spelen met twinbrooks maar nu heb ik het idee dat het schemer bleef, mn lucht bleef grijs en had niet echt zon. Of is er weers veranderingen in ambities wat ik nog niet wist? En klopt het dat in de lucht geen ster te zien is in twinbrooks? Het lijkt erop dat als ik of het spel zelf sneller gaat er daarna dingen niet meer kloppen. Ach verder doet het spel het nog en ga ik morgen wel weer proberen. Sorry voor het lange verhaal maar wilde het ff kwijt.
caesar11111 schreef:in het schemergedeelte is het idd altijd grijs
Ja maar het is toch nooit de hele dag schemer? En ik heb ook geen sterren gezien in Twinbrooks dus mischien een bug? Of in het ergste geval weer een defect in mn videokaart? Maar dat lijkt me stug de nieuwe was kapot en er is weer een nieuwe ingezet en tests gaan prima)
Ach als ik maar kan blijven spelen dan maar schemer en geen sterren.