@ Hiki: Volgens mij heb ik het wel eens eerder geschreven maar nog nooit gegeven. Maar dat maakt ook niet uit. Ik vind het echt geen probleem. Ik geef liever langer dan dat er heel veel afvallen. Want er komt nog 1 leuke opdracht en een super finale opdracht.
Zit te zweten achter mijn comp: van de hitte en van het bouwen: 6 huisjes op 1 lot en allemaal verschillend is veel werk, en ja ... ik ben te laat begonnen
Maakt niet uit, het is ook warm. Ik zal sowieso een week geven, en degene die niks hebben laten horen, doe het aub! Ook als je er mee wil stoppen, dat vind ik beter om te horen dan niks.
Nina schreef:Maakt niet uit, het is ook warm. Ik zal sowieso een week geven, en degene die niks hebben laten horen, doe het aub! Ook als je er mee wil stoppen, dat vind ik beter om te horen dan niks.
Je kunt alle deelnemers even een PM sturen of een email via hun profiel: zeggen dat ze nog een week extra hebben en als ze niks laten horen dan liggen ze eruit.
Dan heb je je uiterste best gedaan: meer kun je niet doen!
Ben super druk aan het bouwen geweest....... en het is zo warm op mijn kamer (maar volgens mij is het dat overal). Maar het is wel af! Even doorzetten hahaha
Tussen m'n werk en andere verplichtingen door is het gelukkig toch nog gelukt.
Ik ben nu de foto's aan het uploaden op mijnalbum.nl dus vanavond komen ze online.