Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 214 van 250

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt.

woei, ik heb nog hoofdpijn, zal ik vast nog wel een tijd hebben

de oorzaak ervan is:

op een zaterdag ochtend werd ik wakker, ging naar beneden, 10 minuten later kreeg ik een blackout en viel ik waarschijnlijk met mijn hoofd tegen zo'n klein paaltje naast de trap, volgens mijn pa lag ik met mijn hoofd tussen de poten van de kapstok en ik trilde heel erg, dus werd een ambulance gebeld, en toen het volgende moment wat ik mijn herinner is dat ik inhet ziekenhuis lag, helemaal slaperig en reageerde nergens op
toen werd er een IT scan gemaakt om te kijken of er wat in mijn hoofd was, maar ze konden niks zien dus moest ininhet ziekenhuis blijven
de eerste nacht was dood irritant, ik had van die plakkertjes op mebuik die, bloeddruk, ademhaling en hartslag meette en elke keer lag dat ding te piepen enzo omdat ik zogenaamd niet ademde, dus ging ik weer op me rug liggen en een paar keer diep inademen, en 1 minuut later ging ie weer, dus sliep ik niet zo heel lang
de volgende dag, kreeg ik ontbijt enzo, en mocht ik nog niet naar huis omdat me pa me ook nog niet helemaal mezelf vond, dus moest ik nog een nacht blijven, die middag kwam ook mijn oom en tante langs om te kijken hoe het ging
die avond kwamen er ng een andere tante en oom langs
ik lag toen ook op zaal en ik was het enige kind verder waren er alleen maar baby's, ik kreeg toen ik op zaal ging ook een laptop, en toen sprak ik meer met mijn vingers dan met mijn mond naja
toen ging ik weer slapen en de volgende ochtend werd ik wakker en gingen ze beslissen of ik naar huis mocht, er kwam ook nog een dokter langs, en de oorzaak was misschien, dat ik nog niet had gegeten, warm, pw-week net achter de rug en omdat ik aardig dun ben(1.78 lang en 57 kilo)
dus mema werd gebeld dat ze me kon ophalen
toen was ik thuis en had ik die avond heerlijk in bed geslapen :3
zo dat was het weekend en de halve maandag ;p
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Thank you :3gelukkig heb ik geen hoofdpijn als ik ga computeren, dan zou het erg saai zijn :O
en eenboek lezen kan niet want dat zie ik op gegeven moment die woorden niet meer xd
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
FranSor
Beheerder Beheerder

Eerste werkdag begint goed: ik moest om half 6 beginnen maar door een botsing met een persoon ergens ben ik nu al een uur onderweg en bijna 15 minuten te laat! Aaaaaargghh
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

FranSor schreef:Eerste werkdag begint goed: ik moest om half 6 beginnen maar door een botsing met een persoon ergens ben ik nu al een uur onderweg en bijna 15 minuten te laat! Aaaaaargghh
:blink
Afbeelding
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

hiki schreef:
Marii schreef:hiki dan hier de foto van mijn nieuwe bengel :P

Afbeelding
:wub

:applaus :wub wat een droppie, Marii veel geluk met je nieuwe kattebeest, en straks met je kattenbeesten. Hoop dat je straks ook weer zegt dat je met je kat wil trouwen ;-)

Ik ben nog ff met een Rosébiertje aan het bijkomen van een heftig dagje, als ik nu probeer te slapen stuiter ik mijn bedje zo weer uit. Ben nog een beetje hyper geloof ik. XD XD XD
OMG, ik ben tante geworden
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Arme jij :S. Maar hier kun je ook naar het strand :D. Ik heb vandaag twee verjaardagen :S.

Vamp, waar heb je trouwen die skin van Lauren vandaan?
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten