Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Meet the Montage Family GESTOPT!!

Hoi,

Ik heb mijn sims opnieuw op mijn pc geïnstalleerd en ik ben opnieuw begonnen met een dagboek. Ik ga nu echt proberen om hem bij te houden. Ik heb hem gemaakt op de weebly site omdat ik dit makkelijker vind voor me zelf. Ik post hier steeds als er een nieuwe update beschikbaar is!

https://themontagefamily.weebly.com/index.html

Intro

Afbeelding
Dit is Keith Montage.
Hij komt uit een groot gezin met 6 kinderen. Hij is de 3e lekker in het midden dus. Zijn vader was astronaut in de carrière leger, en Keith wil dan ook niets liever zijn vader achterna. Als Tiener sporte hij dan ook al veel. Dit kun je ook wel zien aan zijn lichaamsbouw. De persoonlijkheid van Keith is erg uiteenlopend. Zo is hij erg handig, Milieu vriendelijk, Excentriek, Natuurlijk erg Atletisch en over het algemeen vinden mensen hem vriendelijk.

Afbeelding
En dit is Brooke Montage. Brooke was nog maar 8 jaar oud of haar ouders gingen al scheiden. Vanaf haar 8e levensjaar woonde ze dan ook bij haar moeder in. Haar vader heeft ze daarna nooit meer gezien. Het schijnt dat hij verhuist is naar Riverview. Verder was ze enigst kind. Door de scheiding van haar ouders is Brooke erg Dramatisch geworden. Om de kleinste dingen maakt ze een drama.. Tjaa ze word dan ook niet voor niks door haar vrienden DramaQueen genoemd. Verder kan ze erg goed beeldhouwen en is ze een geboren kok. Ze heeft een goed karakter en staat voor iedereen klaar. En ze heeft natuurlijk een vlotte babbel. Toen ze nog bij haar moeder woonde hadden ze weinig geld om rond te komen. Ze hoop dat ze haar eigen kinderen later meer kan bieden.

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

En laat even weten wat je er van vind.. Feedback is altijd welkom!

Laatst gewijzigd door Marii op zo 29 aug 2010, 12:36, 8 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie