Neen

Ik vind dit heel vervelend om dit te zeggen maar ik denk dat ik zal MOETEN stoppen met dit verhaal omdat the sims 3 gewoon niet meer werkt. Ik heb alles geprobeerd maar het werkt gewoon niet, ik kan niet meer opstarten, niks ! Ofwel moeten we gewoon nog heel lang wachten en hopen dat de sims op een dag weer werkt, ofwel moeten we afscheid nemen van dit verhaal. Het spijt me zeer
Update: Hey ! Ik heb zojuist weer eens geprobeerd om de sims opnieuw te installeren. Dat ging goed en ik kan weer gewoon spelen. Maar ! Mijn 'Saves' kan ik niet meer gebruiken omdat ik dan eerst moet patchen. MAAR ! Ik ga geen risico's nemen om weer die hele routine van vewijderen en opnieuw installeren te moeten doen. Dus begin ik met hele nieuwe sims. Gelukkig had ik Lauren en Shane en de andere karakters al eerder opgeslaan. Ze doen nog mee maar dan helemaal nieuw en Lauren is helemaal niet naar Egypte geweest en haar relaties met iedereen moet nog bijgewerkt worden. Toch ! ben ik wel weer blij dat ik opnieuw kan spelen en heb helemaal zin in de nieuwe update die waarschijnlijk vannacht ONLINE zou zijn ! Natuurlijk heb ik dan ook nog even gebruik gemaakt van het feit dat ik onze Lauren en Shane nu kan laten verhuizen naar een hele nieuwe buurt dat ook rol speelt in seizoen 2 !
Ik hoop dat ik jullie opnieuw kan laten genieten van dit verhaal en dat jullie mijn verhaaltje blijven volgen !
See yaa <3