Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

276 berichten • Pagina 5 van 14

Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

He! Ik ben nog niet lang op deze site, maar ik ken iemand die op deze site zat en hier een simsverhaal had dus begon ik ook andere verhalen hier te lezen en deze vond ik wel heel leuk. Ik had ook een paar vragen.. hoe heb je dat ziekenhuis zo knap kunnen namaken? En dat 'hotel' en die plastic?..

Alvast bedankt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

Ixors schreef:He! Ik ben nog niet lang op deze site, maar ik ken iemand die op deze site zat en hier een simsverhaal had dus begon ik ook andere verhalen hier te lezen en deze vond ik wel heel leuk. Ik had ook een paar vragen.. hoe heb je dat ziekenhuis zo knap kunnen namaken? En dat 'hotel' en die plastic?..

Alvast bedankt!
Ziekenhuis > Pure fantasie :P
Ik heb het hotel gedownload, maar alleen de binnenkant, (dus haar kamer) gedecoreerd.
En wat bedoel je met die plastic? Bedoel je de overdekte banken? Die kun je downloaden..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

Update 12: Gevaar of fantasie?

Afbeelding

Ik stond nog steeds aan de poort samen met Rosalie tot ze mijn arm schudde.
'Halloooo, ga je nog aanbellen ofzo?' Vroeg ze
Ik zei niks en liep naar de deur toe. Op dat moment zagen we een auto de oprit inrijden. Ik schrok en draaide terug maar op dat moment greep Rosalie mijn arm weer.
'Ben je gek ofzo, je bent tot New York gekomen en nu wil je zomaar gaan!' Gilde ze bijna
Er stapte een klein, meisje uit de auto. Ze had lang donkerbruin haar.
Ze keek ons vragend aan en zei toen: 'Zoeken jullie naar iemand? Kan ik jullie helpen?'

Afbeelding

'Wij zoeken naar Shane Sky, is hij hier?' Vroeg Rosalie toen ze merkte dat er niet veel van mij zou komen.
'Shane is mijn broer, maar hij is hier niet. Hij is een aantal maanden geleden verhuist naar Sunset Valley.' Zei het meisje
Ik merkte dat ze dezelfde ogen had als Shane
'Hij is niet meer in Sunset Valley ! Zijn meubels zijn gisteren opgehaald en naar hier gebracht, dit adres ! WAAR IS HIJ?!' Schreeuwde Rosalie
'Rustig hoor, zijn meubels zijn hier omdat hij ze heeft opgestuurd, hij wilde nieuwe meubels kopen en mijn zus wilde ze houden.'
Het werd steeds ingewikkelder...
'Ik heb geen idee waar Shane kan zijn. Misschien kan ik hem even bel...'
'Laat maar!' Ik onderbrak haar en draaide me om

Afbeelding

Ik liep met grote passen naar de auto met mijn vuisten gebald. En weer heb ik hem niet gevonden ! Ze gaat hem eens bellen, hah, alsof ik dat niet eerder heb geprobeerd.
'Lauren, kom nou!' Hoorde ik Rosalie achter me nog roepen.
'HOU JE MOND!'

Afbeelding

Ik ging in de auto zitten en sloeg het portier zo hard dicht dat als mijn voet ertussen zou zitten die er al lang af lag. Ik pakte het stuur stevig vast.
Rosalie kwam erbij zitten en keek me triest aan.
'Ik breng jou naar huis, dan ga ik hier weg en er wordt NOOIT meer nog één woord gesproken over Shane, het kan me niet meer schelen ookal zit hij in de HEL!' Schreeuwde ik
Ze zei niks...

Afbeelding

Er hing een negatieve lucht in dit huis, alsof ik ging stikken elke keer weer als ik in de spiegel keek.
Dit bed, dit vervloekte bed! Morgen zou ik hem naar het containerpark sleuren als het aan mij lag.
Ik moet hier weg, ik heb geld genoeg !
Morgen zoek ik een nieuw huis, ver weg van deze hier. En niemand, geen idiote MAN, zal mij nog vinden.

Afbeelding

Ik had nare dromen vannacht, ik liep de hele tijd in een donkere kamer. Ik schreeuwde maar niemand hoorde me. Het was er stil, ik hoorde alleen de echo van mijn eigen stem.
Opeens verscheen er een licht, niet te fel. Ik liep er naartoe, maar toen..
EEN FLITS

Afbeelding

'SHANE!' Gilde ik
Hij glansde helemaal en zijn ogen, nog steeds zo perfect. Hij bleef me maar aankijken, zonder iets te zeggen.
'Shane, waar ben je toch?' Vroeg ik, en ik voelde mijn ogen vullen.

Afbeelding

'Lauren mijn liefste, je moet heus niet denken dat ik je verlaten heb. Ik kan nu niet bij je zijn. Ik smeekte God elke avond om mij te sturen naar jou diepste dromen. Eindelijk is het gelukt mijn lief. Wees niet bang, ik zal altijd bij je zijn. Misschien sterf ik vannacht, misschien leef ik nog een dag, dat kan alleen hij weten, diegene die mij hier gevangen houdt. Die nacht, toen ik aan je zij sliep hield iets mij wakker, een onrustig gevoel. Ik liep naar het balkon om een luchtje te scheppen. Ik hoorde iets in het water. Je zwembad Lauren! Na die avond weet ik niets meer...
Ik ben ergens, niet ver weg. Ik ben dichter bij je dan je denkt. Het voelt hier vochtig en koud. Het is heel donker maar ook weer licht. Vind mij Lauren, voordat ik sterf. Er is niet genoeg tijd meer. Vind mij LAUREN, VIND MIJ!'

Afbeelding

'Maar Shane, waar moet ik je vinden? Ik ben vandaag naar New York geweest, naar je familie, ze wisten ook niet waar je was. Je spullen zijn weg, ik heb je overal gezocht! Ik kan je niet vinden Shane, kom alsjeblieft terug!'

Afbeelding

'Zoek niet te ver weg Lauren, ik ben DICHTER bij je dan je denkt! Nu moet ik gaan mijn liefste vaarwel. Maar vergeet dit niet, als ik het niet overleef vannacht, ik zal altijd van je blijven houden en van de kleine...'

Afbeelding

'Ga nou niet weg Shane, ik smeek het je!
De tranen stroomden over mijn wangen. Hij zei niets en draaide zich om.

Afbeelding

En in diezelfde flits verdween hij weer. Zou ik hem ooit nog terugzien? Wat bedoelde hij nu met 'vind mij'. Was hij in gevaar?

Afbeelding



Wordt vervolgd...
Waar denk jij dat Shane is? Is hij echt in gevaar? Wordt Lauren gek?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie