Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker

De hel is dichterbij dan je denkt.

Hoofdstuk 1: 19/06/10 Zie je op pag. 1

Jamie:
Afbeelding Piep... Piep.. Piep.. Was het enige wat ik hoorde toen ik mijn ogen heel langzaam even open deed. Ik wist niet waar ik was, of wat er was gebeurd. Opeens kwam er een dokter aan hij zei. "Aha, Hier ligt Jamie Hardenwijk dus. Ze ziet er slecht uit door dat auto ongeluk." Toen herinnerde ik het weer. Ik zat in de auto samen met Rosa één van mijn leerlingen. Ik was namelijk ontslagen en ik moest Rosa weer thuisbrengen. Opeens liep er iets op de weg en draaide ik van schrik aan het stuur toen knalde ik tegen een boom aan en toen werd ik naar het ziekenhuis gebracht.

Afbeelding Ik kon niet meer praten alleen maar fluisteren. "Hoe gaat het met Rosa?" Fluisterde ik naar de dokter. "Met Rosa gaat het wel. Het is natuurlijk een Shock dat ze dit had moeten mee maken, maar ze heeft nog een Shock. Haar moeder is overleden toe u reed. Ik keek de dokter ongelooflijk aan en toen vielen mijn ogen dicht. Ik was weer in slaap gevallen.

Rosa:
Afbeelding Ik had misschien wel alle ruimte in het zieken- en verzorgingshuis, ik miste mijn leven. Ik schreef snel een stukje voor mijn blog:
Misschien wel twee die ik moet missen.
Zou ik hun leven niet uit de handen willen grissen.
De wereld is eenzaam zonder jou.
Ik zie nu alles in het Grauw..
----------------------------------------------------------------------------------------
Ik ga verder op volgende bericht want het scrollt autom. naar boven en dat is irri dus zometeen ggaat het verder.
Afbeelding
Real? No Anime!
xgekkelisa.

Re: De hel is dichterbij dan je denkt.

Afbeelding Ik liep naar de Kamer van Jamie en keek of het goed ging. Ik mocht dus al wel op de kamer komen dus ik denk dat het wel goed gaat. Opeens werd Jamie wakker. Ze fluisterde. "Hoi, over een paar daagjes is mijn gezicht weer hersteld." Ik knikte en keek haar aan. Haar gezicht was helemaal bleek en rood van bloed. "Hopen maar dat je over een paar daagjes hersteld" Zeg ik.

Paar daagjes later:
Jamie:
Afbeelding "Mijn gezicht is herstelt!" Roep ik uit. "Maar Jamie je moet nog wel hier blijven voor het verzorgen enzo, dat kan je nog niet zelf!" Zei de dokter. Ik knikte. "Ik ga even wandelen." De dokter vond het wel goed alleen ik had geen goede kleren dus ik ging maar in mijn ziekenhuiskleren.

Afbeelding Toen kreeg ik de makeover. Make-up, haar, kleding, echt alles veranderde!

Afbeelding Dit was na de make-over. Het was al best laat dus ik besloot maar weer naar de opvang tegaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Wordt nog vervolgd denk ik! of morgen hoofdstuk 2.
Afbeelding
Real? No Anime!
xgekkelisa.

Ik wissel erg vaak af ja, maar alleen omdat ik niet op weebly mag, als ik dat mag dan kan ik eindelijk een echte 10G uitdaging doen maarja, nu dus nog niet.. Dus sorry.. Maar met breukhoven stop ik niet.
Afbeelding
Real? No Anime!
xgekkelisa.

Omdat ze dat niet nodig vinden, omdat ik pas 10 ben. Omdat het moeilijk is.. Dat zeggen ze allebei. :L Omg, ik heb een probleem. De computer is opnieuw geinstalleert ofzo, moest sims er even vanaf gehaald alles dus weg, sim spies De hel is dichterbij dan je denkt en breukhoventjes! Nu kan niets meer door gaan! Dus moet ik overnieuw beginnen en alle foto's zijn ook weg enzo! Dus.. Dan moet ik alles nu wel afsluiten..
Afbeelding
Real? No Anime!
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

En het is ook in 5 minuutjes gepiept om van alles een backup te maken voordat het eraf wordt gehaald.
Als de computer opnieuw leeggehaald moet worden, hier even hoe. ;-)
Ik schrijf dit in windows XP en windows 7 (wow dat klinkt vreemd :P). De namen lijken wel allemaal op elkaar dus als je vista hebt zal het ook wel lukken.
Ga naar Mijn Documenten (XP) of Documenten (7) en Deze Computer (XP) of Computer (7). Dan zoek je naar het mapje 'Electronic arts' (alle besturingssystemen.) In deze 2 mappen zie je diverse mapjes. Je kopieert de map 'screenshots', 'saves', en 'downloads'. Als deze laatste map leeg is, heb je deze niet nodig. Ga ook naar de map 'mods', daarin staat de map 'packages'. Kopieer deze ook. Als deze leeg is, is het kopieren niet nodig.
Zet het allemaal op een USB stick en zet de inhoud van deze mappen weer op de goede plek terug als alles er weer op staat!
:)
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Essel schreef:Ze is 10, ik denk niet dat ze dit gaat snappen :O
Euhh...Ik ben 11 en ik snap het helemaal. Ik mag ook gewoon sites maken, dus ik snap niet waarom zij dat niet mag. Ik mag eigenlijk alles op de PC. :D
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

xgekkelisa. schreef:Ik mag het gewoon niet, mijn ouders vinden me te jong en als ik door blijf zeuren mag ik het nooit.
Tja, da's mijn leven niet. Maar ik hoop dat je het later wel mag! (H) (H) (H) (H) (H) (H)
Afbeelding
Ixors
Oplichter Oplichter

Laten we haar niet op leeftijd beoordelen, hé? Ik ben ook pas 11 geworden en ik werd er soms gek van.

Even terzake :) Waarschijnlijk willen haar ouders niet dat ze zulke info geeft aan het site, wat ook begrijpelijk is. Ik ben best vrij in zulke dingen, maar niet iedere ouder is daar hetzelfde in!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie