Hoi!
Ik heb gister de Sims 3 Ambities binnengekregen, ik blij, geïnstalleerd en al, duurde al wel eeuwen voordat het zo ver was, maar goed.
Toen wilde ik het opstarten, nou daar ging een hele tijd overheen, eindelijk opgestart, nieuw spel begonnen, duurde ook drie korten en drie langen. Toen ik eindelijk mijn sim voor elkaar had wilde ik het spel beginnen en mijn sim deed alles met minstens 10 seconden vertraging, ook het aanklikken enzo duurde erg lang.
Nu had ik voordat ik Amibities binnen kreeg ook al geprobeerd om de sims Wereldavonturen te spelen, en dat duurde ook al erg lang, ik heb het een hele tijd niet gespeeld, maar daarvoor was het wel gewoon normaal. Op de computer is niks veranderd, behalve dat de harde schijf bijna vol staat. Ambities heeft dacht ik dezelfde eisen als Wereldavonturen dus daar kan het niet aan liggen?
Ik heb de Sims 3 en WA allebei opnieuw geïnstalleerd, kan het aan de downloads liggen?
Weet iemand de oorzaak hiervan of ligt dat buiten het spel en bij de computer?
Bedankt alvast!
Computer traag door sims ambities??
6 berichten • Pagina 1 van 1
Re: Computer traag door sims ambities??
het ligt volgen mij aan je schjif riumte meschein eve op riumen

Het kan zeker aan je downloads liggen! Veel downloads zijn niet compatible met de sims 3 ambities. Dit komt omdat het CC systeem anders is dan bij sims 2. Je zult dus de foute download eruit moeten vissen, kan even duren, maar dan kan je wel goed spelen 
Als je schijf echt heel vol staat, dan kan het ook makkelijk daaraan komen, als er te weinig ruimte is kan de computer veel dingen niet meer op tempo doen, omdat daar ook geheugen voor nodig is.

Als je schijf echt heel vol staat, dan kan het ook makkelijk daaraan komen, als er te weinig ruimte is kan de computer veel dingen niet meer op tempo doen, omdat daar ook geheugen voor nodig is.
Bedankt voor de antwoorden, ik hoop echt dat het daaraan ligt!

Ik heb soms dat het spel even langzaam gaat, maar dat is na 10 seconden weer weg.
Volgens mij gewoon omdat laptop te warm wordt
Volgens mij gewoon omdat laptop te warm wordt

Het lag aan de downloads! Er zat een foute tussen denk ik, ik ben er nog niet uit welke het precies is, maar het was een van de kapsels.