sins een tijdje.. zoen ik bijna standaard elk weekend met een goeie vriend van mij.. uit mijn vrienden groep. tevens is hij ook nog de broer van 1 van mijn beste vriendinnen. Maarja wel over gehad hoe het nou tussen ons was.. en hij wou wandelen ik dacht wat moet ik met wandelen.. nouja uiteindelijk waren we er alleblij over uit dat we elkaar wel leuk vinden maar beide gewoon niet verlieft... maarja ondertussen zoenen we nog elk weekend Ik denk dat ik gewoon bang ben om de vriendschap dieik met hem heb.. te verliezen door wat met hem te gaan beginnen.. en ik ben heel erg op mijn vrijheid gesteld een jongen in mijn leven gebeurd echt niet zomaar:P
Ik heb ook een keer bijna iets gehad met de broer van een goede vriendin van mij. Mijn vriendin wist het nooit en het was ook maar kort en krachtig. Hij zei namelijk dat hij me echt leuk vond en als we iets zouden beginnen met elkaar het ook voor de 100% ging. Ik was toen iets van 15 ofzo, en hij was 17 of 18 geloof ik. Dus hij zou ook qua intimiteit meer willen en daar was ik op die leeftijd nog lang niet aan toe. Dus we hebben wel stiekem gekust en geflirt en contact gehad maar het is er nooit meer van gekomen omdat ik het niet aandurfde. Het was nog niet mijn tijd.
Nu heb ik in juli een relatie van 6 maandjes. Mijn eerste relatie, en het gaat goed. We hebben onze ups en downs gehad maar we komen er steeds sterker weer uit met als einddoel onze relatie sterker te maken en er echt voor te gaan. ^_^
Patricia schreef:
Ik heb ook een keer bijna iets gehad met de broer van een goede vriendin van mij. Mijn vriendin wist het nooit en het was ook maar kort en krachtig. Hij zei namelijk dat hij me echt leuk vond en als we iets zouden beginnen met elkaar het ook voor de 100% ging. Ik was toen iets van 15 ofzo, en hij was 17 of 18 geloof ik. Dus hij zou ook qua intimiteit meer willen en daar was ik op die leeftijd nog lang niet aan toe. Dus we hebben wel stiekem gekust en geflirt en contact gehad maar het is er nooit meer van gekomen omdat ik het niet aandurfde. Het was nog niet mijn tijd.
Nu heb ik in juli een relatie van 6 maandjes. Mijn eerste relatie, en het gaat goed. We hebben onze ups en downs gehad maar we komen er steeds sterker weer uit met als einddoel onze relatie sterker te maken en er echt voor te gaan. ^_^
Ik heb toevallig gister weer met hem gepraat.. ik was er eigenlijk wel klaar mee.. Hij zag me alleen staan als die Genoeg gedronken had.. En daar was ik meer dan zat van.. vannacht ging die me weer naar huis brengen.. ik had eigenlijk zo iets van hmm heb ik hier wel zin in?? Maarja het gebeurd dan toch gewoon weer Hij vroeg wat ik er nu nog van vond.. en hij vertelde dat hij erg aan het twijfelen was of die misschien toch niet verlieft op mij is.. ik dacht o oke.. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik zijn toyspeeltje niet ben.. en als het hem hier om gaat het dan gewoon klaar is. Op zijn buurt weer dat het niet zo is.. Maar niet durft als hij geen alcohol op heeft. ( hij is een heel ander persoon als die alcohol op heeft dan dat ie nuchter is) Omdat hij dus niet weet of ik het dan wel wil.. Goed met andere woorden teminste dat is wat ik er uit begreep. dat hij het wel wou proberen.. maar van mijn kant weet ik het gewoon niet.. een heel groot gevoel zegt NEE niet doen het kan niet..en een ander deeltje zegt.. ik kan het gewoon proberen.. dus ik zit nu ook met me zelf in de clins en heb gezegd dat ik er over na moet denken.. het is allemaal maar wat hoor...
nieuw meisje in de klas en dan hebben de jongens in mn klas altijd een wedstrijdje wie als eerst met haar heeft .
ik doe niet mee
maaaaaar * kijkt naar simcrazyguy *
iemand anders wel