Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 172 van 250

kaskai
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

We hebben geen water meer :cry, er is een hoofdleiding gesprongen hier in tilburg en nu komt er geen water meer uit de kraan... (Net nu ik wou douchen :glare )
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Omdat, hj dacht dat ik allemaal negatieve roddels enzoo over hem had verteld. maar ik weet niet hoe hij het in zn hoofd haalt, maar ddat is dus allemaal niet zo, maar he isn't worth it. Hij heeft het net uitemaakt per sms. BE A MAN, and don't do that on a textmessage.
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp

o.0 Via een sms? Alsie dat doet, is hij jou zeker niet waard, en al helemaal je tranen niet! Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk Essel, je kunt veel beter krijgen ;) Zeker als hij gelijk dingen geloofd die niet waar zijn. En al zou het waar zijn, als hij echt om je geeft maakt hem dat nog niet echt uit, dan praat je er over.. >.>

Mannen...
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp

Lol, hele discussie =P
Nee, het is niet zo dat ik vind dat mannen altijd maar alles fout doen, vrouwen maken ook genoeg fouten, iedereen is maar een mens ;) Was meer een kreet van: Ugh, ik begrijp ze soms echt niet ^^

Als ik zou vinden dat mannen altijd de fout ingaan, zou ik niet halsoverkop het land uit gegaan zijn om me te verloven met een vent denk ik zomaar, dan had ik wel een vrouw gekozen, hehe. En ja, voor we daar raar over gaan doen, ik ben bisexueel ;)
Essel

Waarom raar?? :S Dat is toch ook gewoon normaal??

HAAT AAN JONGENS, (sorry, voor de lieve mama jongetjes onder ons (A)) Waarom moeten ze altijd zoo vaag doen :S??
superfan

ik ben denk ook een beetje anders dan de anderen ik hou niet zoveel van vechtspellen behalve 1 maar voor de rest speel ik sims en mail ik met vrienden en vriendinnen.
Afbeelding
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

super fan maile en chatten is normaal bij jongens ( hoop ik ) en vecht spellen hoefen niet jonges achtig te zijn er is een meisje in de klas en die komt zelfs in leger kleren naar school ( je moet haar ook niet boos maken ) ik hou wel van vecht spelen ( zeker met zombies XD ) maar dat is normaal XD
x_X

Weergave- en sorteeropties

Gesloten