Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 2 van 2

Jet
Podium hulp Podium hulp

Re: Eurovisie Songfestival (:

Nina schreef:Met Esmee Denters zullen we wel winnen :D
Ja misschien, wanneer hebben wij voor het laatst gewonnen met het eurovisie songfestival? 1975? Maar het is ook wel hele kleine kans dat we winnen...
Ik hoop niet dat ze met de toppers weer aankomen of zo, of nick & simon...
Bakie
Oplichter Oplichter

Het is een kleine kans dat we winnen omdat we met zo'n slechte muziek mee doen.
Maak het ten eerste al engels, dat is punt 1. Dan is het en voor meer mensen te verstaan en voor meer mensen mee te zingen.
En zorg dat degene die op het podium staat er een beetje goed uitziet, dat doet ook al heel veel...in ieder geval wel bij het ESF.
bibini
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Hi:)

Ik hoop dat ik kan hier een bericht plaatsen ... wilde een nieuw onderwerp te starten: /

Ik heb uw hulp nodig een keer: D

Afbeelding
(Klik op de foto om naar de download)

In het Duits, het officiële forum zal plaatsvinden op het moment, een wedstrijd van wie de mooiste Lena is in de Exchange kunt u raadt .. maar de tijden mijn vriendin Lena: D

Dank u bij voorbaat:)

(Excuus voor het Nederlands, vertaald habs met de google-vertaler)
Jet
Podium hulp Podium hulp

bibini schreef:Ik vond het Franse lied zijn ook welkom, waren al enkele goede landen .. en het was een verrassing dat lena heb te vinden...
Idd! Die van Frankrijk is ook leuk ^^
Echt zo'n zomerlied :D
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Jet schreef:
o0simsfreak0o schreef:de nederlanders moeten komen met iemand die jong, knap en goed kan zingen met een liedje van deze tijd
doe Jaap =D voor volgend jaar (H)
dan komen we wel verder dan dit :P
jaap! :love

srry dat ik het vraag maar wat is een jaap :sweatdrop
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Eurovisie Songfestival.

Als ik in de politiek zat was dit het eerste wat ik zou afschaffen, of waar Nederland niet meer aan mee zal doen.

Daar heb ik natuurlijk ook een argument voor en dat luid;

- Nederland heeft al jaren niks gepresteerd en ook dit jaar had ik het idee dat Sieneke niet de juiste persoon was om Nederland te presenteren op het Songfestival.
- Of Sieneke eerlijk is gekozen betwijfel ik niet alleen, maar ook vele andere Nederlanders en mensen van buitenaf.
- In tijden van crisis kunnen we het geld beter ergens anders voor besteden. Dit kost ons land elk jaar MILJOENEN (!) belachelijk, schandalig, ik heb er geen woorden voor.
- Ik hoor meer Nederlanders negatief dan positief over het Songfestival. Waarom meedoen als het eigen volk het niet steunt?
- De kwaliteit van de liedjes zijn bagger. Dan doel ik niet alleen op de liedjes van Nederland, maar in het algemeen. Bijvoorbeeld dat lied van Finland, met die rockgroep Lordy enkele jaren terug. Het publiek dat naar het Songfestival kijkt luistert negen van de tien keer niet naar hardrock. Toch wint het lied de finale. Of kwam het door de carnavals kleren van de groep die ik één week in het jaar met een reden draag, omdat het carnaval is, niet om iets te winnen.
- Al jaren merk je dat Nederland België de volle punten geeft en andersom is dit precies hetzelfde geval. Daarom wint ook negen van de tien keer een Balkan land, omdat het puur vriendjes politiek is.
- Geef me goede redenen waarom Nederland wel zou moeten doorgaan met het Songfestival?
bibini
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

astebest schreef:
Jet schreef:
o0simsfreak0o schreef:de nederlanders moeten komen met iemand die jong, knap en goed kan zingen met een liedje van deze tijd
doe Jaap =D voor volgend jaar (H)
dan komen we wel verder dan dit :P
jaap! :love

srry dat ik het vraag maar wat is een jaap :sweatdrop

sorry...i dont know ...that was the bad google tool, i think i should better write in englisch *g* :P
Jet
Podium hulp Podium hulp

Bryan schreef:Eurovisie Songfestival.

Als ik in de politiek zat was dit het eerste wat ik zou afschaffen, of waar Nederland niet meer aan mee zal doen.

Daar heb ik natuurlijk ook een argument voor en dat luid;

- Nederland heeft al jaren niks gepresteerd en ook dit jaar had ik het idee dat Sieneke niet de juiste persoon was om Nederland te presenteren op het Songfestival.
- Of Sieneke eerlijk is gekozen betwijfel ik niet alleen, maar ook vele andere Nederlanders en mensen van buitenaf.
- In tijden van crisis kunnen we het geld beter ergens anders voor besteden. Dit kost ons land elk jaar MILJOENEN (!) belachelijk, schandalig, ik heb er geen woorden voor.
- Ik hoor meer Nederlanders negatief dan positief over het Songfestival. Waarom meedoen als het eigen volk het niet steunt?
- De kwaliteit van de liedjes zijn bagger. Dan doel ik niet alleen op de liedjes van Nederland, maar in het algemeen. Bijvoorbeeld dat lied van Finland, met die rockgroep Lordy enkele jaren terug. Het publiek dat naar het Songfestival kijkt luistert negen van de tien keer niet naar hardrock. Toch wint het lied de finale. Of kwam het door de carnavals kleren van de groep die ik één week in het jaar met een reden draag, omdat het carnaval is, niet om iets te winnen.
- Al jaren merk je dat Nederland België de volle punten geeft en andersom is dit precies hetzelfde geval. Daarom wint ook negen van de tien keer een Balkan land, omdat het puur vriendjes politiek is.
- Geef me goede redenen waarom Nederland wel zou moeten doorgaan met het Songfestival?
Ja, daar ben ik 't eigenlijk ook wel mee eens :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie