Ik zou ook voor de hersenparasieten gaan, klinkt interressanter!
Kan je niet vrijwiliigers vragen om hersenparasieten in ze te planten?
Kijken wat dat voor effects heeft op ze
Ik zou ook voor de hersenparasieten gaan, vind ik persoonlijk veel interessanter. Maar dat ligt echt aan je eigen voorkeur, vind jij testjes erg leuk, dan moet je voor het leren met je onderbewustzijn gaan
Bakie schreef:Ik zou ook voor de hersenparasieten gaan, klinkt interressanter!
Kan je niet vrijwiliigers vragen om hersenparasieten in ze te planten?
Kijken wat dat voor effects heeft op ze
OMG de bovenburen zijn nu begonnen met het ophangen van die slingers met NL vlaggetjes en oranje vlaggetjes en ik heb helemaal niks met voetbal .... :blink
hiki schreef:OMG de bovenburen zijn nu begonnen met het ophangen van die slingers met NL vlaggetjes en oranje vlaggetjes en ik heb helemaal niks met voetbal .... :blink
'Sluit uw ramen, deuren en doe vooral niet de TV of radio aan en ga taart eten en/of Simmen'
hiki schreef:OMG de bovenburen zijn nu begonnen met het ophangen van die slingers met NL vlaggetjes en oranje vlaggetjes en ik heb helemaal niks met voetbal .... :blink
'Sluit uw ramen, deuren en doe vooral niet de TV of radio aan en ga taart eten en/of Simmen'
inderdaad je komt er niet onderuit maar als ik nu uit mijn raam kijk zie ik vlaggetjes
ach NL zal wel snel eruit liggen of krijg ik nu alle voetbal fans achter me aan?
@hiki: Ik hoop ten zeerste dat engeland er eerder uit ligt. Wat een gedoe weer zeg, jeeeetje.
Word er echt niet goed van, stelletje apen, lopen maar te gillen en te tieren, bah! Zijn zo mogelijk nog erger dan de nerderlanders.
MariskaAmy schreef:@hiki: Ik hoop ten zeerste dat engeland er eerder uit ligt. Wat een gedoe weer zeg, jeeeetje.
Word er echt niet goed van, stelletje apen, lopen maar te gillen en te tieren, bah! Zijn zo mogelijk nog erger dan de nerderlanders.
Serieus, ik haaaaat voetbal..
What did you say young lady...? that we are... Apén?
i think she means, that we are great footballers, am i right?
@Sterren:
Nee, alles behalve. En ik heb het nu dan ook niet over het elftal zelf, maar over de overdreven supporters. Die bierdrinkende, stinkende, relschoppende niksnutten. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar die doelgroep dan even, gaaaadver.