waarschijnlijk hebben somige jullie het al gespeeld, dus is mijn vraag: is het de moeite, gewoon voor wat nostalgie?
38 berichten • Pagina 1 van 2
de graphics vind ik niet erg, da's het nostalgischeSnateraar schreef:Het is wel geinig, maar je kunt heel erg weinig in vergelijking met Sims 2 en 3 en de graphics zijn nogal slecht.
daar heb je een puntEssel schreef:Jaa, ik zou het niet doen persoonlijk... Anders zou je het heel goedkoop ergens vandaan moeten halen, anders geef je je geld uit voor dat de sims 3 ambities uit is gekomen...
ik weet het niet, oude spelen het beste.Patricia schreef:Sims 1 is zeker de moeite waard, mits je het spel goedkoop kan kopen.
Het is niet te vergelijken met Sims 2 en Sims 3. Net zo min als dat Sims 2 te vergelijken is met Sims 3. Allemaal hebben ze hun eigen dingen die je mist in de andere versies. Zo heb je in Sims 2 dat je in een appartement kan wonen, wat ik weer mis in Sims 1 en Sims 3. In Sims 1 heb je, vind ik persoonlijk, weer hele andere leuke interacties met magie e.d. dan in Sims 2.
Het is voor ieder persoonlijk en alleen omdat een spel ouder is betekent het niet dat het niet leuk is.Net als rollercoaster. De eerste versie zal altijd het beste blijven voor mij. ^_^
Hixxo schreef:Ik zou niet kopen, pure geldverspilling.