Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 170 van 250

Cherbil
Groentehakker Groentehakker

Re: Wat wil je kwijt.

Hmpfrr, heb je dat ook wel eens? dan lig je in bed en danheb je zin om lekker t gaan slapen en dan kom je niet in slaap. Weet iemand misschien tips om beter Te kunnen slapen?
*probeert poging tOt slapen....*
Groetjes van chantalll

Chalalalalalala oelalaa =3
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Morgen en Donderdag niet naar school :applaus
Edit: en het regent nu xD
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

***. xd beste vriend van vroeger heb ik een paar dagen verteld op wie ik ben. xd Hij kent die jongen niet, maartoch. Beetje uitdagen enzo, mocht laatst van hem zeggen dat ie homo was en altijd al op iemand was, nou ik natuurlijk gefilmd enzo, zeg ik voor de grap dat ie bij een jongen uit mn klas [oude vriend van hem dus] een hartje moet zetten bij zn pf op hyves. 8D Wil ie wel doen, als ie die ene jongen die ik leuk vind mag vertellen dat ik 'm dus leuk vindt. Zit nu hele tijd zn hyves te checken enzo. :| Moet ie niet doen :|
Niet dat je het nog snapt, maartoch ;D Ik moest het ff kwijt (:
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Dotted schreef:kuuuuut. xd beste vriend van vroeger heb ik een paar dagen verteld op wie ik ben. xd Hij kent die jongen niet, maartoch. Beetje uitdagen enzo, mocht laatst van hem zeggen dat ie homo was en altijd al op iemand was, nou ik natuurlijk gefilmd enzo, zeg ik voor de grap dat ie bij een jongen uit mn klas [oude vriend van hem dus] een hartje moet zetten bij zn pf op hyves. 8D Wil ie wel doen, als ie die ene jongen die ik leuk vind mag vertellen dat ik 'm dus leuk vindt. Zit nu hele tijd zn hyves te checken enzo. :| Moet ie niet doen :|
Niet dat je het nog snapt, maartoch ;D Ik moest het ff kwijt (:
Ik snap het :D

Denk ik :|
Afbeelding
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut

Ik heb even jullie mening nodig :P. Ik moet dit jaar beginnen met mijn profielwerkstuk (PWS) en ik ben al ingedeeld bij een vak (Biologie), maar ik zit nog te twijfelen tussen twee onderwerpen, namenlijk: Leren d.m.v. je onderbewustzijn en hersenparasieten die je gedrag veranderen.
Het voordeel over de eerste is dat je er goede experimenten mee kan doen, maar bij de tweede is het voordeel dat er veel meer over te vinden is een nadeel is dat je helemaal geen experimenten kunt doen.

Dus wat zouden jullie kiezen?
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik moet er komend schooljaar ook eentje maken, maar onze klassen zijn er nog niet mee bezig ofzo. (eerst nog even SE's en normale toetsen en dan vakantie).

Maar ik denk dat je het onderwerp moet kiezen, wat je het leukst vindt op te doen. Als je praktisch leuker vindt, kies je voor keuze 1.
Maar ik zou denk ik ook voor de hersenparasieten kiezen. t lijkt me interessanter.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties

Gesloten