nee, bij de simspacks, kun je naar startprogramma, en dan staat er bij downloads, iets met: game laten spelen zonder downloads
vink dat aan en kijk dan hoe sims gaat
Nu komt de titel van hoofdstuk 2 ook ín de computer goed van pas.
Ik had mijn grafische drivers ge-update, en tot dan toe ging alles goed. De Sims 3 opgestart, en hij liep nog sneller als ooit tevoren, als een zonnetje!
Toen was ik fijn aan het bouwen en bam... valt 't spel alweer uit.
Ik ga het spel nu opnieuw installeren. Ik laat jullie weten wanneer het spel het weer doet!
Ik weet me echt geen raad meer... ik heb alles geprobeerd maar echt niets helpt! Ik denk dat ik maar eens alle custom content eraf gooi en zie wat er dan gebeurt...
De Sims 3 doet het dus écht niet en telkens als ik in mijn huis ben (ik heb nu al mijn 1.500 downloads verwijderd, zelfs die uit de Store) springt 'ie terug naar het bureaublad.
Ook heb ik gemerkt dat 'ie zo brrm-brrm-brrm-... doet als 'ie in het schijfstation zit.
Binnenkort maar eens naar Game Mania gaan en de schijf laten ontkrassen, want er zitten aardig wat krasjes op: kleine, maar ook grote... eens kijken of dat helpt.
Voorlopig dus even geen updates, en mijn savegames zijn dus ook naar de filistijnen dus dan moet ik maar proberen mijn Sim na proberen te maken...
wat vreemd ik heb het ook heel erg gehad.. traag laden enzo.. en uitvallen.. heb toen mijn pc opnieuw geformenteerd en de sims opnieuw geherinstalleerde hij loopt nu nog.. zolang hij het volhoud I Guess
Nou, ik heb de harde schijf gedefragmenteerd en het spel opnieuw geïnstalleerd.
Het bouwen gaat nu goed (heeft gisteren 12 uur aangestaan zonder uitvallen) maar zodra ik in de leef-modus kom... na drie minuten ligt 'ie er weer uit.
Ik heb in ieder geval wel op mijn gemak een huisje gecreeëerd voor mijn Sim, en maandag gaat mijn moeder even naar de stad om de schijf te laten ontkrassen dus of het daaraan ligt... we zullen zien.
3. Een nieuw begin
En ja, hoor. Alweer problemen in Sunset Valley. Nu heb ik de knoop dan eindelijk doorgehakt en ben ik weer naar Riverview verhuisd... nu heb ik daar toevallig een heel leuke vrouw zien rondlopen dus dat komt goed uit.
Mijn nieuwe huis is al een weekje klaar, alleen moet de aannemer nog even de oprit en de achtertuin in orde maken.
Zo ziet het er nu uit... is het niet prachtig? Een echt familiehuisje!
Oh, en hier ben ik aan het chatten met die enorm leuke vrouw! Wie dat is, kom je volgende keer te weten...
Sorry dat de update zo kort is, maar ik kon niet anders en dit is ook voor een deel te wijten aan de problemen i.v.m. de leefmodus. Ik beloof jullie dat de volgende update langer zal zijn, ook al moet ik het spel dan 15 keer opnieuw opstarten!
Ik heb de disk krasvrij laten maken, maar ik heb gemerkt dat er in de binnenste ring van de schijf nog steeds krassen zitten, dus zeg maar het gedeelte waar het spel echt op staat - zie het heldere gedeelte op foto. Ik heb de rest van de disk met opzet lichter gemaakt, zodat je de krassen op het alu gedeelte beter ziet... in het echt zijn ze aardig diep.
Zou dit het effect kunnen hebben wat ik al meermaals heb beschreven? Ik denk dat mijn diskreader ook krassen op de schijf maakt omdat hij hem niet goed kan lezen omdat er nu weer wat kleine krasjes op zitten, aan de rand. Verklaart ook dat brrm-brrm-brrm-... geluid.
Ik denk niet dat het aan mijn diskreader ligt, want andere schijven draait 'ie wel gewoon.