Het gaat misschien een beetje snel, maar door ambities ben ik wat meer gaan spelen met de famillie... Dus twee famillie leden hebben weer een groei ding gehad, zometeen OF morgen te lezen!
^Haha wat leukkk dat je het volgt ! Geeft mij weer zin om door te gaan, als je geen zin hebt om te posten maakt dat niet uit!
Op de site heb ik ook een klein comment boxje staan! Daar kan je het ook doen, als je wat sneller wilt reageren maarhet forum niet wilt opstarten enzo:)
Ooow, ik heb je verhaal altijd wel open staan naast s3n, dus das geen punt. Alleen heb ik gewoon geen zin om te posten. Maargoed, ik ga gewoon weer posten. ;D
Mini updatjeee! Suprise suprise! ik had gister nog wat screenshots genomen, dus die ga ik verdelen over een paar dagen! (nee het zijn geen 300 screenshots maar 73, waar ik er nu 5 tot 10 heb gebruikt) Hou er dus rekening mee dat ik niet genoeg plaatjes heb voor 2 weken.
Ja super leuk!! ik heb al een vraag gesteld in de box op de homepage, of je dat jurkje bij de download pagina kan zetten?? Ik weet niet waar je hem kan downloaden...