Dat zal wel lukken: alle ditjes en datjes die met TSRworkshop worden gemaakt gaan automatisch in sims3pack, foto's kan ik bewerken en de lijst is recolourbaar. Ik kan er ook meerdere kleurenopties aan geven.
Sorry Essel en Jepske, dat jullie zo lang moesten wachten. Ik was het totaal vergeten Dus hier zijn ze:
(Essel, de donkerhouten lijst was niet gelukt, maar dat kan je makkelijk doen met creeer een stijl.)
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden! Kijk in de eerste post voor dowload link.
wimhuiskamp schreef:Oh, sorry, had vergeten de link te geven: https://sims3backgrounds.webs.com/apps/photos/ Onder de foto staat dan 'Me's schilderij' en 'by Me' of zoiets. En dat schilderij is toch echt van Mastvlag, dus vandaar even de vraag of hij dat is
Nee dat ben ik niet: Geen dowload link erbij dus het is niet het ergste van de wereld, maar ik zal wel eventjes aan Meestersim (de beheerder van die site (ja dat topic heb ik wel gelezen)) vragen of hij deze afbeelding wilt verwijderen.
Nee, is niet de grootste ramp. Ik kwam het tegen en wilde het jou gewoon even laten weten. Het is volgens mij namelijk zelfs hetzelfde screenshot. En voor je het weet gaan zulke dingen een eigen leven leiden
Sorry dat er weer zo lang gewacht moest worden...
Wegens technische problemen zal ik er niet aan kunnen werken.
Als ik aan de slag ga laat ik dat even weten.