JustMyLife schreef:@Vamp: Haha.. en als je ze tegen het licht houd kun je hun darmen zien .
@Essel: Nee, gelukkig niet... we moeten kijken of ze wennen aan het tikken op het glas... een beetje vaag. Maar beter dan lamsharten ontleden zoals de vorige keer, toen ben ik de klas maar uit gegaan..
@Snaat: :applaus Die zien er geinig uit!
Over een tijdje staat de hele kamer vol met cactussen
Waarom beloofd EA Nederland altijd dat er bij speciale evenementen een post op de homepage van de officiële Sims 3 site maar dat dat er nooit komt.
Nu met Sneak Preview ook weer en dat is al de zoveelste keer. Alle fansites maar hard werken omdat ze perse maandag een link wilde hebben en dan ........ niks ....
Ook beetje dom van mij om er op te rekenen dat dat er komt terwijl ik wel beter weet .... de ezel en de steen ....
Nee, gelukkig niet... we moeten kijken of ze wennen aan het tikken op het glas... een beetje vaag. Maar beter dan lamsharten ontleden zoals de vorige keer, toen ben ik de klas maar uit gegaan..
haha! wij moesten eens een keer een koeienoog ontleden, best interessant en teleurstellend tegelijk.
Binnenin zit alleen een soort van gelei, het glasachtig lichaam, maar de lens kun je wel goed als vergrootglas gebruiken
Laatst gewijzigd door Spiderlady op do 27 mei 2010, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.