verzonnen. Lees dit goed door, voordat je begint met kiezen: Ik maak een verhaal,
maar op het einde stopt het, en dan is het jullie taak om te kiezen wat ik moet doen.
Bijvoorbeeld: Moet Nancy aan haar moeder vertellen dat ze zwanger is? Dan krijg je 3 á 4
keuzes om te kiezen. Bijvoorbeeld: ja, nee, alleen aan haar vrienden. De meerderheid wint,
en zo blijf ik het verhaal verder maken. Nu wil ik wel even als tip mee geven, dat je geen
medelijden met de hoofdpersoon moet hebben

maar probeer ook iets spannends.
Belangrijk: Het kan zijn, dat op deze site iets heel anders staat wat er gebeurt. Dat komt
hierdoor: Ik post dit op een paar andere sites, en het kan voorkomen dat op een andere site
de score anders is. Ik ga alle stemmen bij elkaar optellen, om zo het gemiddelde te krijgen.
Nog iets belangrijks: Het kan ook zijn dat ik eerder de stemmen heb gezien, en dat de rest
allemaal te laat is. Sorry maar dan ben ik al bezig met een vervolg.

The choice is yours

Nancy is een meisje van 15 jaar. Ze is niet populair op school, maar heeft 2 goede vrienden.
Matthijs en Erick. Ze gaan elke zondag met elkaar uit, en dat is vanaf de basisschool al zo! Ze
zit heel erg met zichzelf in de war. Moet ze zich nou gedragen als haar klasgenoten, of toch
haarzelf blijven?

Erick is 15 jaar. Hij is de beste vriend van Nancy. Mensen verklaren hem voor gek, omdat hij voor
vermaak boeken leest. Hij heeft een oogje op Nancy, maar hij weet zelf ook dat hij nooit kans kan
maken, als ‘beste’ vriend!

Matthijs is 14 jaar. Hij is ook een vriend van Nancy. Hij is als een broertje voor haar. Hij helpt haar
met haar huiswerk, en ze kunnen veel plezier met elkaar beleven! Matthijs is makkelijk kwaad te
krijgen. Maar als je hem voor de leeuwen gooit, komt hij er zelfstandig uit!

Jan is 41 jaar oud. Het is de leraar Wiskunde en Godsdienst. Nancy vind hem niet heel aardig omdat
hij het altijd op haar heeft gemunt. Jan is een afwezig persoon, en niemand snapt wat er in hem
doorgaat. Hij maakt rare telefoongesprekken tijdens de les, is er toch iets belangrijks wat ze nog
niet weten?

Johan is 32 jaar. Hij is de Gymleraar, en iedereen vind hem aardig. Hij is grappig, ziet er goed uit, en
hij is nog gespierd ook. Nancy vond hem stiekem nog leuk ook, tot ze uit de ringen viel…

Wie is zei? Het enige wat we van haar weten is dat ze de lerares Nederlands is, en dat ze niet eens
doorheeft dat er kinderen missen in de les!
The choice is yours
Binnenkort het eerste deel!
Ben al een tijdje gestart op andere fora's dus zet elke keer een nieuw deel, en daarna kunnen jullie mee stemmen!
Laatst gewijzigd door briank op zo 23 mei 2010, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.