Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 27 van 34

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Klopt Kaskai, als je gewoon vanuit stad bewerken en zonder Sims in het huis bouwt, dan vindt er geen waardevermindering plaats. Dat gebeurt alleen in een huis met sims erin, zodra je daarmee gaat pselen in de stand 'leven'.

Ik heb ooit ergens, de stappen van die waardevermindering opgeschreven. Zal dat morgenb even voor jullie opzoeken en hier posten :D
Afbeelding
crazycuddle
Snackventer Snackventer

wimhuiskamp schreef:Klopt Kaskai, als je gewoon vanuit stad bewerken en zonder Sims in het huis bouwt, dan vindt er geen waardevermindering plaats. Dat gebeurt alleen in een huis met sims erin, zodra je daarmee gaat pselen in de stand 'leven'.

Ik heb ooit ergens, de stappen van die waardevermindering opgeschreven. Zal dat morgenb even voor jullie opzoeken en hier posten :D
Dan deugt mijn spel niet, want ik sla altijd op in stad bewerken, heb geen sim in mijn huis of zelfs maar een actieve sim en nog steeds verminderd de waarde... :huh
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
crazycuddle
Snackventer Snackventer

Hm, hier nog niet geweldig. Heb het veel te druk de laatste tijd >< School, persoonlijke shit, blah blah blah. Maar ik red het wel. Lang weekend, dus dat moet wel lukken.
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
Bakie
Oplichter Oplichter

Ik ben ontzettend benieuwd wat iedereen bij deze opdracht verzint! Vooral in deze wat kortere tijd dan anders. Maar niet getreurd, er komen nog meer opdrachten.
En aangezien Nina en ik die al helemaal hebben besproken kan ik al verklappen dat ze harstikke leuk worden! Dus zorg dat je in de race blijft...maargoed..dat zal iedereen wel proberen xD
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Wat een rot huis zeg. Word knettergek van mn camera die iedere keer heen en weer vliegt.
Heb op t moment ook echt geen inspiratie dus heb geen idee wat ik moet doen.

Maar had nog wel een vraagje: mag je de hekjes veranderen en mag je de meubels/lampen buiten aanpassen?
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie