Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 9 van 10

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Supersize top model. Extra opdracht!!

Jaa opzich mag het nog wel... Maar wel voor 8 uur please :'( Maar als er zo weinig meedoen, dan moeten we daar even iets op verzinnen... Misschien iedereen nog een ronde mee laten doen... ???.... I dont know...
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Tjah ik weet niet, maar essel jij bent ook altijd veel te laat met de verslagen en nieuwe opdrachten. Btw we hebben nog steeds geen verslag gekregen van de vorige opdracht.. Mensen vergeten dan ook wel dat ze nog aan de wedstrijd mee deden...
Afbeelding
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Exta Opdracht: Scarlett Stewart
Afbeelding

Hier sta ik samen met mijn zus, we waren op het strand een wandeling aan het maken na het jaarlijkse Sunset Valley's strandfeest.
We kwamen hier vroeger altijd met mama naartoe, en zij maakte dan altijd lekkere pannekoeken voor het feest. Maar dit jaar was ze er niet meer, ik miste haar heel erg en werd emotioneel, mijn zus troostte me...
Afbeelding
Essel

@ Justmylife; Ja, dat weet ik... Maar jou wedstrijd liep toch wel goed??

@Vampsessed; Ik vind het nou ook niet echt normaal ofzoo, maar elke keer leveren jullie je opdracht te laat in! Niet iedereen hoor, maar wel 2 personen ofzoo... Ook lekker storend! En dan heb ik er geen tijd meer voor... Ik heb gewoon een tijd genoemd wanneer ik het erop kan zetten, ik heb het vaak heel druk. En over de vorige opdracht... Daar komt geen verslag over, goed lezen hé :)
Essel

Rapapapa, hier is dan de uitslag van de extra opdracht!!

Er waren gelukkig nog 5 inzendingen, en hier is het commentaar...

Hallo modellen... De inleverdatum was alweer verstreken, maar we gaan nu graag weer door... We beginnen met...

* Lotsofnothing; Je staat er super op, en je kleding staat je goed meis!
* spiderlady; Dat is zeker een heel mooie jurk, je ziet er geweldig uit, en volgensmij moet je wat aan de liefde van je leven gaan doen!! Stap op hem af, en laat hem bijvoorbeeld eens je opdrachten zien! Hij zal vast trots op je zijn!
* Je zus heeft een ietwat aparte kledingstijl, maar het gaat over jou, jij hebt het modieuse gedeelte heel goed begrepen! En een Mooie locatie!
* TezzieSimz; Het is anders dan ik verwacht had, maar het heeft voor jou emotionele waarde, met een goede rede! Super dat je dat doed meid!
* Vampsessed; Wauw, je hebt precies de goede achtergrond en kleding gekozen. Wateen mooie foto! Het totaal plaatje klopt ook helemaal!

Nou, dat was het commentaar... NU de uitslag nog!
We beginnen met de winnares van de extra opdracht, "tromgeroffel"

* Wij mogen feliciteren; Vampsessed! Nou, wat valt er meer over te zeggen dan, Wauw!! Je bent nu direct door naar de volgende ronde!

* Lotsofnothing, Het is je goed gelukt, alleen de locatie had ander gemoeten, maar je bent door naar de volgende ronde!
* Simsfreak, mooie locatie, mooie kleding! Je bent door meis!
* Helaas TezzieSimz, we hadden het wel iets beter verwcht, we vroegen om je mooiste kleding... Jammer, maar je moet de wedstrijd verlaten...

Opdracht 3;

Maak een foto waarop je duidelijk joun favorite bezigheid ziet. Het mag met iemand zijn, maar ook alleen! Laat je creativiteit de vrije loop! Voor vragen, kan je hier altijd terecht :)
Inleverdatum; 2 juni 2010, 18:00.
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Supersize top model. UITSLAG ONLINE!!

Dus...is Magnolia nu door naar de volgende ronde, ze staat nm niet in het laatste rijtje.
hoeveel vielen er dit keer af? weet dat ze qua kledingstijl niet bij de rest past, aangezien zij als enige voor avondkleding ging, maar dat zou geen verschil moeten maken ;-)

* ga denk ik ook echt eens even de liefde :wub tussen die 2 uitwerken...wordt een mooi verhaal...heb al een heel stuk klaar.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie