Hi Modmod, ja een lapjes schildpad LOL geen idee, ze was iig zo klein vergleken bij de rest dat we dr Muis hebben genoemd hahaha en de rode kitten zou naar de dochter van mijn vriend gaan, zij wonnt samen, en ze hebben hem Joepie genoemd, dat is de bijnaam van de broer van haar vriend met wie ze samenwoont.
Toen ze hier waren om Joepie op te halen was hij constant met zijn zusje Muis aan spelen, LOL dat vonden ze ook zielig om ze uit elkaar te halen, Dus Muis en Joepie wonen nu bij (stief) schoondochter en zoon. Die zwarte lijkt precies op de kat van mijn moeder Bonnie, dus die heet ook zo en die hebben we zelf gehouden. (tis een draak hoor!) Maar wel leuk.
En wss krijgen we weer gezinsuitbreiding... die gekke vriend van me krijgt een Australian Sheperd pup van mijn vriendin en daar wil ie mee gaan leren schapendrijven :eek: LOL wel leuk hoor als hobbie en de hond schijnt t erg leuk te vinden. Hoe dat afloopt en wanneer de pup komt dat hoor je nog wel. Hij heeft er iig alles al voor geregeld, hahaha hoezo hij loopt hard van stapel? Nu wonen wij hier wel zo dat we er de mogelijkheid voor hebben. Pal achter onze achtertuin, ligt weiland en nog meer weiland rofl, woon midden in de polder... en op t weiland pal achter de tuin loopt een koppel schapen van boer Jaap. En daar mag ie dan gebruik van maken voor de training (van weiland en schapen) niet van boer jaap

.
Ik wacht het zelf allemaal maar ff rustig af, maar als ie het gaat doen en als de pup er iid komt dan gaan we er een blog van bijhouden.