Is het toegestaan om zelf ook nog een bouw wedstrijd te beginnen? lijkt me een leuk idee om een wedstrijd te organiseren voor alle mensen die zijn afgevallen.
Timon4 schreef:Is het toegestaan om zelf ook nog een bouw wedstrijd te beginnen? lijkt me een leuk idee om een wedstrijd te organiseren voor alle mensen die zijn afgevallen.
Eindelijk is die van mij BIJNA af!
Alleen nog een paar dingen recoleren, dan ben ik klaar. Damn, daar hebben veel uren in gezeten Morgen afmaken, woensdag screens maken en donderdag een presentatie enz in elkaar zetten. Donderdagavond waarschijnlijk komt mijn inzending ^^
Maar weet iemand toevallig nog een goed (en gratis) programma waar je je foto's kunt bewerken. Ik deed dit altijd met Paint Shop Pro maar die heeft het begeven..... de vorige keer heb ik het met paint gedaan maar dat vindt ik echt geen gezicht
Niets moet... je mag maximaal maar 10 foto's of collage's laten zien...
Je kan er bijv voor kiezen om maar 1 logeer kamer te laten zien omdat ze er allemaal t zelfde uitzien
Maar je mag ook een collage maken waar je ze alle 3 laat zien...
Als je er voor kiest niet alle kamers te laten zien, geef ik je graag de tip om wel een foto te laten zien van de plattegrond...
Ja, een plattegrond is wel een goed idee. Maar niks moet... Maar als mensen niet goed kunnen zien hoe het huis eruit ziet, omdat er weinig foto's zijn / geen plattegrond is, stemmen ze ws niet.