Ik heb muffins gemaakt voor het moederdag ontbijt! Nu maar hopen dat ze een beetje lekker zijn . Ik heb ze verstopt onderin de kast... m'n moeder hoeft daar niet meer te zijn hopelijk!
@ Tamaralalala...; ik heb hem niet via PM kunnen versturen.. Ging ff niet ofzo... Ik wet het ook niet, duss doe ik het wel ff zoo!!
Stap 1. Toets de cheat testingcheatsenabled true, in. Vevolgens houd je shift ingedrukt, en klik je op de 'stok'. Daar krijg je de optie, volgende levensfase (misschien wist je dit al... Maar dat weet ik natuurlijk niet ).
Stap 2. Ga naar outfit plannen via de peuter sim. Zo kun je zien, welke kledingstukken ze aan heeft. Onthoud goed...
Stap 3. Ga naar het sims 3 startprogramma, en klik op de knop Geïnstalleerd materiaal (als je bijvoorbeeld een simhebt gedownload, vind je alle downloads die er voor die sim zijn gebruikt, in dit menu, ook die sim zelf, maar daar hoef je niks mee te doen).
Stap 4. Zoek de kledingstukken op, die je wil verwijderen... (misschien zijn het er wel meer) Maar zoek iniedergeval degene op, die je probleem veroorzaakt...
Stap 5. Selecteer hem, en druk op de knop verwijderen.
Stap 6. Zonder problemen het spel spelen!
Ik hoop dat ik de oplossing goed voor je heb uitgelegd. Lat je het even weten als het gelukt is??
Joepie, vandaag komen die lui van de Giro d' Italia over de rondweg die naast mijn huis ligt
Ook gaan ze later in de middag van die Ferrari's over de rondweg laten rijden, dat wordt uit het raam hangen met camera