Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

101 berichten • Pagina 3 van 6

Timon4
Podium hulp Podium hulp

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Hele leuke opdracht, eigenlijk helemaal op mijn buik geschreven. ik heb namelijk 3 jaar in Zuid-Afrika gewoond. echt een onwijs mooi land,ik heb een huis gemaakt dat erg lijkt op het huis waar ik destijds in woonde het was niet zo groot als dit huis maar de stijl en de kleur lijken veel op elkaar. ik heb me niet helemaal aan de opdracht gehouden want mijn villa is erg modern en het is eigenlijk totaal niet barok, ik heb wel geprobeerd met behang en kussens een leuke sfeer te creëren. in afrika is er namelijk ook een groot verschil tussen witten en zwarte wijken, witte wijken zijn de wijken met grote villa's waar alle rijke blanken wonen deze huizen zijn meestal ook heel erg modern. ik heb een huis gemaakt die in z'on wijk thuishoort. ik hoop dus dat jullie niet denken dat dit geen afrikaanse villa is want dat is het wel :thumbsup

Hier alvast de eerst screenshots van mijn huis:
Afbeelding
Hier is dus de eerste foto. hierop is de grootste slaapkamer te zien met aanliggend balkon, de slaapkamer bevat een hemelbed, een flatscreen TV en een grote glaswand aan de kant van het balkon.

Afbeelding
hier is dan de tweede foto, de keuken. hier zie je kleine eettafel waar je kofie kan drinken,de opening naar de grote eetkamer. ook zie je het koffiezet apparaat, de smeg.

Afbeelding
De woonkamer, hier staat en hoekbank, een bureau met een computer. ook staat er een supersize bonzaiboom, en er zit een barok printje op de muur.

Afbeelding
Hier dan de buitenkant van het huis hier valt weinig over te zeggen kijk zelf maar.

Afbeelding
Nou hier is dan de eetkamer. hier staan mijn lievelingsstoelen, en hangen wat schilderijen voor de sfeer.

Afbeelding
Dit is de badkamer, ik laat maar een badkamer zien want ze lijken allemaal op elkaar.

Afbeelding
dit is de 2e slaapkamer, deze kamer is een stuk rustiger.

Afbeelding
Het kantoor.

Laatst gewijzigd door Timon4 op di 11 mei 2010, 15:55, 2 keer totaal gewijzigd.

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Landhuis Tatankhulu

Zelf vind ik het geen Barok huis: daar heb ik niet echt de downloads voor: die heb ik namelijk helemaal niet.
Kosten: 197.570 Simoleons dus ik heb het net gered (lang leve de Creëer een Styl want zo bespaar je veel geld)
Alle screens kun je aanklikken en dan zie je de grote versie.

Afbeelding

Afbeelding

Het landhuis heeft een begane grond en 2 verdiepingen er bovenop.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de indeling en het huis voldoet aan de eisen: ik heb geen screens gemaakt van de badkamers maar daar zijn er 7 van. En ook van de overloop / trappenhuis en de 2 kleine terrassen op de eerste verdieping heb ik geen screens.

Afbeelding

Afbeelding

Tuin en entree:
Toegangs poort - 2 garages
Entree van het huis - zij - overzicht (achterkant is wat saai).

Afbeelding

Afbeelding

Begane grond:
Huiskamer en relax hoekje
Keuken
Studeerkamer en werkkamer

Afbeelding

Afbeelding

Eerste verdieping:
Salon die ook dient als inkoop kleding 'kast'
Slaapkamer Badu
Slaapkamer Kegele