GOED NIEUWS !
De jongen die mijn laptop zou formatteren heeft dat helemaal niet gedaan !
Het was veel prutswerk tussen mappen en bestanden maar hij heeft de virus eruit gehaald !
Dus, al mijn sims etc. zijn er nog !!
Hij had duidelijk medelijden
Alhoewel een format gezien van 1 punt toch wel goed van pas zou kunnen komen.
Dan had ik de Chaos Mod Painting opnieuw kunnen gebruiken en mijn machinima-making een ferme boost geven.
Maar jah, zo heb je iets, zo heb je niets... ?
Zet dan gewoon je simsbestanden over en formatteer zelf
ik ben een beetje boos
omdat ik bezig was met het huis bouwen van de Martens en Qnorkba ik had de simmies al klaar, en al een deel van het huis af, en lollig gaat sims op eens uit, dus kan ik weer lekker opnieuw beginnen met dat huis, verpest me humeur een beetje
o0simsfreak0o schreef:ik ben een beetje boos
omdat ik bezig was met het huis bouwen van de Martens en Qnorkba ik had de simmies al klaar, en al een deel van het huis af, en lollig gaat sims op eens uit, dus kan ik weer lekker opnieuw beginnen met dat huis, verpest me humeur een beetje
tuurlijk ga ik door
gelukkig heb ik in me verhaal toen nog foto's van het huis dus kan ik altijd wel opnieuw beginnen, morgen dan dan heb ik weer zin en heb ik meer tijd
Zal even de samenvatting plaatsen die ik daar ook gezet heb.
Analies gaat dit jaar naar een nieuwe school. Op haar vorige school werd ze gepest en werd het zat. Op deze nieuwe school hoopt ze dat alles goed gaat gaan, maar niets is minder waar. Een paar weken na haar aankomst, komt er een nieuwe jongen in de klas. De ene moment doet hij heel grof tegen Analies de andere moment is hij heel aardig. Het gaat zelfs zover dat hij zich verkleed in klasgenoten van haar vorige school. En het is onmogelijk dat die jongen haar klasgenoten zou gekend hebben. Dit gaat verder en verder en er lijkt een systeem in het hele verhaal te zitten. ook komt het woord meervoudig persoonlijkheidssyndroom ter sprake. Wat zou jij doen als er een jongen in je klas zit die elke dag iemand anders is en die zelfs een moord zou kunnen begaan?