DIT IS EEN SIMSRAMP !!
Net toen ik rustig even mijn huiswerk wilde gaan maken op de laptop ontdekte ik eerst dat ik niet op het Internet kon. Dus begon ik me af te vragen hoe dat kwam. DE REDEN werd later duidelijk toen ik ontdekte dat ik ook geen gebruik meer kon maken van programma's en dergelijke. Ik kon vrijwel NIETS openen, laat staan gebruik maken. Ik ging er van uit dat er namelijk een VIRUS zat in mijn laptop. Ik begon hysterisch te schreeuwen door het huis waardoor mijn vader wakker werd en vroeg wat er aan de hand was. 'JIJ HEBT HET GEDAAN ! VIRUS !' Schreeuwde ik tegen hem. 'Ja ik weet het.' Antwoordde hij slaperig.
'NOU DAN GA JE HET MAAR LEKKER WEER LATEN MAKEN ! IK HEB HUISWERK !' Gilde ik
Mijn vader bekeek me op een manier van ''Deze reactie had ik al van je verwacht'' en ging zich onmiddellijk aankleden.
Terwijl hij dat deed maakte ik paniekerig een back-up van alle belangrijke bestanden, waaronder DE SIMS, DE SIMS en nog eens DE SIMS.
Tot een grote teleurstelling besefte mijn hersenen na het afsluiten van de laptop dat deze back-up gefaald had.
Het was veel te laat, de laptop is nu onderweg om geformatteerd te worden, en Vamp's Creaties, Sims, Bestanden, Huiswerk, MACHINIMAS, Downloads en alle andere bestanden die belangrijk waren voor haar toekomstige carrière worden straks in een paar muisklikken verwijderd van deze wereld.
Dag leven :dag