Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 114 van 250

Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Wat wil je kwijt.

Ik was alweer vergeten dat 't dodenherdenking was. ;4 Dacht al van waarom hangen die vlaggen nu nog uit? ;4

Van een vriendin:

Voor degenen die niet keken:

De twee minuten stilte waren bijna om toen ineens gegil klonk. Er vielen allemaal hekken om en je zag alle mensen in een keer in paniek raken en hard gegil en alle mensen gingen lopen en alles werd rumoerig. Koningin en familie werd weggebracht.

Even later werd omgeroepen dat er iemand in het publiek onwel was geworden, die viel tegen enkele hekken aan die omvielen en daardoor ontstond enorme paniek. Bij mij ook, ik dacht echt dat er weer een auto het publiek inreed omdat al het publiek ineens rumoerig werd. Je zag in beeld allemaal mensen die uiteindelijk ook van de schrik zijn flauwgevallen, een paar gewonden en heel veel schrik. Ik zit nog steeds na te trillen en te janken.

Uiteindelijk word de herdenking voortgezet, maar je hoort nu telkens sirenes op de achtergrond.
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Eh sterren er is inmiddels bekend dat niemand onwel is geworden, dat hebben ze gebruikt om iedereen weer rustig te krijgen. Iemand heeft vanalles lopen roepen (maar wat?)
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

dodenherdenking

binnen de 2 minuten stilte is op de dam iemand onwel geworden een man schrok en is gaan schreeuwen daardoor schreeuwde iedereen mee en renden weg. De hekken zijn omgegooid dat is wat vele dachten de schoten. De koningklijke familie is weggebracht maar later weer terug gekomen om de dodenherdenking gewoon verder te laten gaan.
de lichtgewonden zijn vooral volgens mij mensen die onder de voet zijn gelopen tijdens de paniek. Verschillende ambulances zijn er bij gekomen voor verdere verzorging

Zo was aan het eten en we keken in stilte dus naar de tv die schreeuw en bam iedereen in paniek vooral me zus

Ik heb dit nu even getypt van wat er nou gebeurd is

Er is iets nieuws bekend niemand is echt onwel geworden en iemand heeft gewoon staan schreeuwen daarna zijn de mensen bang geworden daarna werden ze bang voor een zwart koffertje waar mischien een bom in zou zitten.

Laatst gewijzigd door djon black op di 04 mei 2010, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
TezzieSimz

Er is niemand onwel geworden iemand is dat vak (waar iedereen in stond) ingelopen en heeft vanalles geschreeuwd daardoor raakte mensen in paniek (teminste dat zeggen ze nu)
Afbeelding
wimhuiskamp

Zojuist bekend gemaakt, dat het wel degelijk een bewuste poging tot verstoring is geweest .. met meer dan 30 gewonden, botbreuken enzovoort. Was in het journaal. :cursing

Wat is er aan de hand met Nederland.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Heb ik weer het geluk dat ik niet ging kijken :blink
(ben trouwens bijna klaar met renderen, zometeen even op Youtube zetten)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten