Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 84 van 250

redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt.

Hiki, bij ons hier op de zwarte markt(zo heet t geloof ik niet eens meer :lol ) kan je van alles vinden, zit 1 nadeel aan weet niet of ze door de weeks wel open zijn. :?
En ik woon er vlak bij, kom er alleen nooit :$

Oja weet alleen niet als je er 1 vind of ie dan ook eetbaar is :lol :lol :lol
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

van female gamers

Toetsenbord voor domme blondjes

Exact mijn doelgroep wordt verblijdt met een toetsenbord voor domme blondjes. Leuk kleinigheidje, hij is ook nog eens helemaal roze. Alleen bevat deze “Keyboard for Dumb Blondes” een paar aparte knopjes.

Afbeelding

klik de screen voor grote versie foto

Zo heet de spacebar “The Big One” en heb je geen backspace, maar een “Oops!” knop. Er zijn nog meerdere knoppen die een leuke omschrijving hebben gekregen. Je Ctrl en Alt zijn “Useless Keys” en de Capslock heeft de benaming “WARNING! XXL Letters gekregen”. De pijltjes bevatten handjes met een wijsrichting en je numpad heeft stippen in plaats van cijfers en wat dacht je van de Enter die vervangen is door een “YES! I want it!”.

Bekijk het plaatje om de veranderingen te bewonderen. Mocht je verschillende ‘domme blondjes’ momenten hebben is het wellicht een idee om het toetsenbord in huis te halen. Dat kan, tegen de prijs van $49,95 via de volgende website: https://www.keyboardforblondes.com/inde ... =home.main
:lol
Afbeelding
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Ik ken wel iemand die m zou kunnen gebruiken ;-) heb een vriendin laatst geholpen met haar laptop terwijl t zo simpel was had haar dochtertje van 3 zelfs kunnen doen :lol :lol

En marii gefeliciteerd dat word lekker smullen vandaag denk :applaus
Hebben jullie nu ook zo,n enge abraham(die je vader moet voorstellen) in de tuin? :laugh
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Omg, ik zat net dus op de bus te wachten in 't stad. Komt er zo een hele camera crew aan met een interviewer. Heeft ze mij vragen gesteld die ik juist beantwoordt had, (de antwoorden had ze al gezegd) en toen kreeg ik een gratis inkomkaart voor een fuif xD (waar ik toch niet naartoe kan gaan :P)
Echt zo belachelijk was ik xD De zon scheen in mijn ogen en ik daar zo met halfopen ogen staren xD
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Vampsessed schreef:Omg, ik zat net dus op de bus te wachten in 't stad. Komt er zo een hele camera crew aan met een interviewer. Heeft ze mij vragen gesteld die ik juist beantwoordt had, (de antwoorden had ze al gezegd) en toen kreeg ik een gratis inkomkaart voor een fuif xD (waar ik toch niet naartoe kan gaan :P)
Echt zo belachelijk was ik xD De zon scheen in mijn ogen en ik daar zo met halfopen ogen staren xD
:lol kom je in RTL boulevard of op het journaal? ;-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten