Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 6 van 10

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Supersize top model. Woensdag gaan we van start!

Zo, nou was bijna vergeten mijn foto in te leveren, maar ik hoop dat hij de moeite waard is ;-) , ik ben er dit weekend weer eens niet, dus vandaar dat ik hem nu alvast in moet leveren, tja dat krijg je met een LAR (Lange Afstands Relatie) :laugh

Opdracht 2

Oké, op deze foto zie je mij en mijn 2 beste vriendinnen, Carolina (de fee in het groen) en Azura op vakantie, we waren zo zat van die vreselijk lange en koude winter, dat we vonden dat we wel wat zon hadden verdient :)

En ik heb nu een heerlijke bruine teint gekregen, perfect voor de wedstrijd :D .
Helaas kon ik niet echt genieten van al het moois op vakantie, ik kon eigelijk maar aan 1 ding of iemand denken...zou ik dan toch echt verliefd op Willow zijn? :O

Afbeelding
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk

Opdracht 2.

Afbeelding
Soms als het nog net iets te fris is om naar het strand te gaan,gaan we gezellig in het donker BBQ'en.Ook elke avond kijken we samen naar het strand. Als het koud is,kijken we binnen,en anders buiten. Elke dag kijken is een stapje dichter bij de zomer. Zo krijgen we echt zin in de zomer!
Afbeelding
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Opdracht 2: Scarlett Stewart

Afbeelding

De zomerdagen wanneer mijn grote zus met haar man en kindjes, mijn kleine zusje met haar vriendinnen komen opdagen voor een barbeque in de achtertuin zijn de mooiste dagen van mijn leven.

Afbeelding

Hier zie je mij praten met de man van mijn zus, Erick. Hij probeert griezelige verhalen te vertellen...
Nog een vriendin van mijn kleine zusje die vlinders probeert te vangen, en dan heb je Jordan nog, het zoontje van mijn zus, die achter in de speeltuin met Alexis, vriendin van mijn zusje, speelt, o maar die kun je niet zien...

Afbeelding

Hier heb je mijn zus Jessica die haar kleine zoontje, Ryan leert lopen..

De mooiste dag van mijn leven...
Afbeelding
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ja, ik ben helemaal beter, en ik zit weer super in mijn vel... Ik zal alleen minder achter de computer kunnen zitten, ik ben vaak nog erg moe... En ik kan niet veel drukte aan, wat ik heb is nog niet helemaal duidelijk, maar het gaat weer super!!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie