Excuses van mij, als de regels onduidelijk zijn. Maar ik bedoel idd dat er maar één verdieping mag zijn, geen bovenverdieping.
Dit keer zal ik er natuurlijk geen probleem van maken, niet dat degene die nog niks hebben ingeleverd opeens een tweede verdieping mogen, natuurlijk niet. Volgende keer zal ik het er heel duidelijk inzetten, en hou je je niet aan de regels, dan lijkt het me verstandig dat je, zoals Xelles zegt, een min-stem krijgt. Krijg dan bijv. 2 punten van iemand, staat je totaal dus op +1.
Ik heb het overzicht weer even bijgewerkt. Al 13 kandidaten hebben hun mooie huizen ingezonden, er zijn nog 17 kandidaten die niks hebben ingezonden. Er is nog tijd tot vrijdagmiddag 15:00!
Groot probleem:
Bij mij loopt bij de familie Thales van de opdracht de sims vast en een aantal secondes daarna valt de computer uit. Ik heb 6 foto's kunnen maken:
- slaapkamer ouders
- slaapkamer kinderen
- keuken
- eetkamer
- buitenkant van het huis
- leeshoek
ik snap dat het oneerlijk is tegenover alle andere kandidaten maar als ik mijn sims nu opnieuw installeer en dergelijken ben ik nooit optijd klaar voor vrijdag. Ik heb ook nog huiswerk en ik mag niet de hele middag op de computer. Ik denk neit dat iedereen hier begrip voor heeft maar ik hoop dat u dit voor één enkele keer door de vingers kan laten schieten en met 6 foto's akkoord kunt gaan. Hierbij missen de badkamer, tuin en binnenplaats. Misschien dat delen van die ruimtes op andere foto's zichtbaar zijn.
hiki schreef:Lijkt mij geen echt groot probleem als je comp vastloopt nu.
bedoelt u, dat het met 6 foto's akkoord gaan geen probleem is of dat ik gewoon tijd moet maken om alles opnieuw te installeren, bedenken, maken en fotograferen?
oke haha
dat snap ik maar ik denk dat ik ze er zoiezo wel opzet omdat het misschien als nog wel goed genoeg is maar ik heb al een paar hele goeie gezien dus dat wordt nog wel moeilijk!
Echt balen dat je pc vastloopt! Heb je wel een plattegrond of niet? Ik denk dat we wel akkoord gaan met 6 foto's hoor. Opnieuw beginnen, daar heb je bijna geen tijd meer voor.
Ik ga het niet halen, dus schrijf me bij deze op de inleverdag uit van de huizenwedstrijd.
Heb het te druk gehad met andere dingen en zal er druk mee blijven denk ik.
Dus alle andere die al ingeleverd hebben suc6 in de stemrondes en de rest die nog niet ingeleverd heeft suc6 met het voltooien van je bouwwerk! (En naatuurlijk daarna suc6 bij de stemrondes)