^ backup! altijd backup..
^^ dat had ik een keer in groep 8.. super vervelend, toen moest ik oefenen voor de musical en naar 1 zin kon ik niks meer zeggen omdat mijn keel droog was en toen was ik dik 1 week thuis gebleven.. weetje wat helpt? vaak helpt het om hele kleine stukjes knoflook te eten, het is zo ranzig maar dan wordt je keel weer een beetje minder pijn van, het helpt bij mij ..
1. er zijn bijna geen leuke liedjes..
2. sommige klasgenoten bij mij in de klas, ze zijn zo irritant, ze denken dat ze grappig zijn maar dat zijn ze niet.. want bij hun is "grappig" iemand voor gek zetten of belachelijk maken zoals "eey, snuifkop" ik denk echt van OMG. (hun roken enz dus eerst moeten ze het maar tegen hunzelf zeggen..)
3. mijn buren hebben een offerte aangevraagd hoeveel het kost om een internetkabel aan te leggen bij ons in de straat.. wat denk je? we moeten 35.000 euro gaan dokken.. nou die kabel kunnen we wel op onze buik schrijven..
4. dat ik telkens geen zin heb in mijn creatie te maken.. maar het moet wel anders is het dadelijk te laat..
en ik hoop dat het deze keer wel lukt om alles mee te krijgen van de sim: L*na d** ***
Edit: owja, ik erger me ook nog eens aan mijn spierpijn rug..
V stom he?
Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 30 okt 2014, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.