Hier is dan eindelijk mijn inzending!
het duurde even, want ik had wat problemen met mijn sims (hij sloot zich 5x vanzelf af)
maar het is gelukt!
ik ben er zelf best tevreden over, en ik hoop dat jullie dat ook zijn! ^^

Dit is het aanzicht van het huis. Het huis is versierd met prachtige muurschilderingen!

dit is de plattegrond van het huis! Ik heb de tuin om het huis erg rustig gehouden.
Het huis heeft veel bruine- witte- en blauwe- tinten(af en toe ook een beetje groen).
Ik heb dit gedaan omdat het bruin een huiselijk gevoel geeft, blauw en wit typisch grieks zijn, en groen een van de lievelingskleuren is van het gezin!

Hier zie je de slaapkamer van de ouders! Ik heb hem niet te druk ingericht, waardoor hij erg rustig is.

Hier zie je de badkamer! Hij is versierd met patronen in de muurverf, en in de stenenvloer, waardoor het een chique uitstraling krijgt!

Dit is de slaapkamer van de kinderen! Hij is vrolijk ingericht met genoeg speelgoed! De vloer is van tapijt, dus ze kunnen lekker op de grond spelen! En door de verschillende dekbedden,
kun je goed onderscheiden wie waar slaapt!

De studeerkamer! Door de rustige kleuren heeft deze kamer een goede uitstraling, perfect dus om thuis-te-werken, om te lezen of te schilderen! Er is voor alles een plekje!

Hier zie je de logeerkamer! Je weet maar nooit wanneer de familieleden uit Griekenland langs komen, en zo heb je toch een kamer waar ze kunnen blijven logeren! Er is een extra wc, voor de bezoekers! En de kamer kan ook als opslag worden gebruikt, of om kleren te drogen!

De woonkamer! Deze kamer heeft allerlei leuke patroontjes, waardoor het een vrolijke uitstraling heeft! Of je hier nou lekker een film wil kijken, dansen op de muziek of bellen met je vrienden, het kan hier allemaal!

Hier zie je de keuken! Ik heb veel beige en zandkleuren gebruikt, waardoor deze kamer een echte eenheid uitstraalt! Zelfs de kinderen kunnen lekker bezig zijn in de keuken, met hun eigen fornuisje! Als je door de boog gaat, kom je in de opslag ruimte, waar alle potten staan met groenten/fruit enzo! Ook is er een aparte ruimte met de prullenbak, die bereikbaar is vanuit de opslagruimte en van buiten! Zo staat hij netjes uit het zicht!

En dan tot slot nog de binnentuin! Er zijn veel mozaïek patroontjes gebruikt, die in combinatie met de planten een fijne uitstraling hebben! Je ziet dat er bij het dak een soort van balkonnetjes zijn, waar planten op staan. Deze 'balkonnen' werden vroeger als opslag gebruikt, maar de familie Thales hebben hier mooie bloemen en andere planten opgezet! De zuilen in de zuilengallerij ondersteunen deze 'balkonnen'!
en hij kost trouwens met meubels: 45.848! (:
Voor de hele powerpoint presentatie:
http://www.slideshare.net/strykyzer/sim ... opdracht-1
hij is nog niet te downloaden, maar ik wil hem nog wel op de uitwisseling zetten! (:
Nou dit was mijn huis, ik hoop dat jullie hem mooi vinden! ;p
stryk-yzer!
Laatst gewijzigd door stryk-yzer op zo 11 apr 2010, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.