Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 59 van 250

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

Hmm.. Ik vraag me af of die mensen die hun eerste post in het 'getalenteerde architecten inschrijftopic' hebben gezet, en verder hier niet zijn geweest, hun huis wel gaan inleveren..
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Hixxo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Moest koken vanavond. (H)

We aten Sla met ei en komkommer en stukje worst en gebakken aardappelen.

de aardappelen waren koud omdat het fornuis ineens uitging en ik daar niet op lette. Maar voor de rest was het wel aardig (A)
Hixxo

Kaas? Ik vind alleen bokjes kaas lekker. Niet te veel maja. Gewone kaas op brood, blg!

Trouwens het is hier stil :o. Misschien maar beginnen voor huisje voor BMD :o
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Hixxo schreef:Wat is bokjeskaas? O, ik zie het al. Ik vergeet wel eens letters, ik bedoel blokjeskaas :P

Ik ken wel geitenkaas :lol :lol :lol
Is ook de enige kaas die ik mag eten :O maar t went wel :lol
Tjee waar is iedereen eigenlijk? ben de eerste van vandaag :O
Tamaralalala

Ik werd vanmorgen wakkeer, heb maar 12 uur slaap gehad, mijn kat maakte me wakker, terwijl ik 39 uur wakker ben gebleven achter elkaar en dat is dus niet echt goed ofzo. :x Hierdoor werken mijn hersens niet optimaal en kon ik me net niet eens herinneren hoe ik wc papier moest gebruiken, om het maar even netjes te houden. Bovendien heb ik gisteren gekart voor het eerst en heb ik nu OVERAL spierpijn, niet normaal. En nu het ergste; we moesten een barak slapen, inderdaad zo'n saai langwerpig ding zonder verwarming, dus we hadden het ijskoud. Het toppunt was dat het gisternacht bijna vroor, dus zo rond de 2 gradden, echt niet normaal. Dusja, ik voel me dood.
I will always tell you the truth.
Alice Cullen, Twilight, Chapter 20, p.412
Tamaralalala

normaal kan ik echt mega lang slapen, maar dan is mijn kat nooit in de buurt. xD
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Haha, ik zal daar nooit last van krijgen... mijn ouders zijn allergisch! Als we een huisdier hadden zouden mijn vissen me wakker moeten houden :P!
Afbeelding
Terug!
Tamaralalala

^Mijn kat heeft uitgevonden dat hij met zijn poten en kast kon openmaken en dat daar plastic zakken achterliggen die ontzettend goed kraken en blijkbaar geeft het hem een kick om mijn wakker te maken daarmee.. :thumbdn
astebest

hole in the wall is in het japans beter
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jYXObIS5_AM&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jYXObIS5_AM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
rare jappanners ook :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Gesloten