Ik heb trouwens de slechte gewoonte om nicknames te verbuigen of te vertalen

Dus als ik je spinnekop noem, is gewoon een slechte gewoonte van me

4996 berichten • Pagina 53 van 250
Je doet maar hoor, doe ik zelf ook en de rest van het forumSimmie schreef:Ik zie het voor me![]()
Ik heb trouwens de slechte gewoonte om nicknames te verbuigen of te vertalen![]()
Dus als ik je spinnekop noem, is gewoon een slechte gewoonte van me
Nou.. pak je moment zou ik zeggen. Hier ben ik en je mag mij vragen wat je wiltSpiderlady13 schreef:Tja misschien wel, maar net als je het wilt vragen gaan ze offline![]()
![]()
Maar Xelles komt vast wel weer terug...onze nachtbraker
hehe...Simmie schreef:Maar als je in een ziekenhuis werkt zie je dan ook al die patienten paseren?![]()
*ziet opeens voor zich het beeld van een spin achter glas op een stoel terwijl ze dingen zegt als: die ligt in kamer..., uw man wordt nu geopereerd in OK zoveel, er is lachgas ontsnapt uit het labo,...*
Moet ik die 13 weghalen voor je? Als je dat wilt doe ik het zo hoorSpiderlady13 schreef:Xelles schreef: Nou.. pak je moment zou ik zeggen. Hier ben ik en je mag mij vragen wat je wilt
Echt alles?? weet je het hééél zeker?!![]()
Nah, ik laat het bij die ene, weet jij misschien hoe ik van die 13 achter Spiderlady af kom?
of is het niet meer mogelijk om de naam te veranderen, dan laat maar hoor, ga niet weer van voren af beginnen
Laatst gewijzigd door Simmie op vr 09 apr 2010, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.