Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

597 berichten • Pagina 22 van 30

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Spreuk van de dag

Jullie hebben het vast allemaal wel eens gezien: iemand die naar de weg vraagt. En dan moet je, als je het weer een keer ziet eens opletten hoe degene die het uitlegt altijd alle richtingen met handgebaren ondersteunt. Het is een gewapper en gezwaai met armen van jewelste. Het wordt helemaal komisch als twee mensen samen de weg uit staan te leggen.

Maar dat dat degene die de weg vroeg helemaal in de war brengt lijkt niet bij ze op te komen.
Pardon meneer, ik ben de weg kwijt. Is dit de tweede straat rechts?
Gevonden op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=123
Afbeelding
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Hihi, leuke spreuken hoor. :) Die glimlach elke dag, staat bij mij in het gezag. XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Xelles
Beheerder Beheerder

Zouden jullie misschien het aantal smileys in een bericht (zoals in het bericht van TezzieSimz hier boven) willen beperken? Een paar smileys zeggen namelijk al genoeg. Het kost door die smileys meer tijd om een pagina te laden en ik zie het de laatste tijd vrij veel gebeuren dat er berichten zijn met tientallen al dan niet honderden smileys, liever niet dus ;)
Afbeelding
wimhuiskamp

Een paar maanden terug heb ik al eens een paar spreuken geplaatst met 'wat je liever niet hoort, als je op de operatietafel ligt'. Omdat het al weer zo lang geleden is, wilde ik er vandaag maar weer één uit die hoek laten komen.

Het lijkt mij nogal schrikken om net na je operatie en het succesvolle hechten te horen:
Heeft er iemand mijn horloge gezien?
Gevonden op: http://www.luek.nl/leuke_teksten_op_de_ ... etafel.php
Afbeelding
Simmie
Podium hulp Podium hulp

Ik weet niet direct een leuke spreuk, ik kan niks bedenken. :glare
...
Dan maar deze:
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil.
wordt aan gewerkt :flapper
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Je hoeft niet per sé iets zelf te bedenken hoor ;)! Wim update dagelijks!

Meesterlijk, dan ben je net die krokodil van Peter Pan!
Afbeelding
Terug!
wimhuiskamp

Zo af en toe schiet je op een dag iets door het hoofd dat wel past in deze rubriek. Vandaag had ik er zo één in het kader van 'dat wil je liever niet horen'.

Hier in huis wordt regelmatig gekeken naar Miami Ink en LA Ink. In die programma's maken een paar meesterlijk tattoo- artiesten de mooiste tatoeages. Zo ook vandaag. En toen stelde ik me ineens het volgende voor. Een stoere, Amerikaanse ex-soldaat, die waarschijnlijk nog in Irak gevochten heeft, komt daar binnen. Hij besluit een tattoo van een aggressief ogende, aanstormende olifant op zijn schouderblad te laten zetten. Zo gezegd, zo gedaan. De artiest begint met het maken van de tattoo en alles lijkt goed te gaan.

Dan wil die soldaat zeker het volgende niet horen:
Zo, die olifant is bijna klaar. Enkel het wit van de slagtanden nog. By the way, de roze inkt uit dat grijze flesje droogt toch nog grijs op, hè?
Afbeelding
wimhuiskamp

Dank je Tessiegril ... ik wilde nu naar de spreuk gaan (was eerst even bezig met een filmpje :D )

Prima gevonden. Daar voeg ik niets meer aan toe vandaag ....

en als ik terugdenk aan toen mijn kinderen klein waren en nu ... :lol :lol
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten