Erg he, die klikkers haha. Ik was een keer super geconcentreerd aan t spelen, staat die opeens voor mn neus, ik schrikken haha. Alleen als ik langs die klikkers moet sluipen (zo stil mogelijk) krijg ik altijd zoveel pijn in mn duim van t knopje indrukken haha.
Gister de hele dag in Den Haag geweest, cadeautje voor mn verjaardag uitkiezen. Ben geëindigd met een ketting van Pandora, met 2 hangertjes en een dingetje ertussen. Op 1 hangertje staat. 16, die zag mn moeder heel toevallig, en dat ise cht leuk, omdat ik ook 16 ben geworden, en op de andere hangt een rode scooter. Ben dr in ieder geval ontzettend blij mee! Jack was ook mee, en iedereen isw eer als een blok voor hem gevallen haha.
As zaterdag vier ik mijn verjaardag en wss komt mijn oma met mijn opa ook! (T gaat niet geweldig met me n hijs slecht ter been, ze waren er ook niet bij de vj van mijn nicht) en t wordt waarschijnlijk ook niet zo druk. Das erg fijn, ik houd niet zo van drukte en dan kunnen onze honden lekker hun gang gaan