danks iedereen
______________________________________________ 11. Ik word gek?! (deel 2)
toen ik nog sliep, liep de onbekende vrouw al weg, ik heb haar niet kunnen bedanken, jammer genoeg
ze twijfelde niet om nog terug te gaan, jammer genoeg, ze ging meteen naar huis
toen ze buiten was, moest ze opeens huilen, vast omdat ze me toen zo achter liet
die ochtend waren Lily en Savannah er al, ze zaten naar mij te kijken
uiteindelijk werd ik wakker en Lily wilde al meteen op staan en op mij springen van blijdschap, maar haar ma hield haar tegen
toen ik eindelijk stond, gaven we elkaar een knuffel
ik vertelde het verhaal, van wat er was gebeurt
Savannah zei dat dat niet kon omdat er geen sporen zijn gevonden, toen ze mij gingen onderzoeken, ik schreeuwde dat het wel moest, dat ik er zelf bij was
ze probeerde me gerust te stellen door te zeggen dat ik naar huis mocht
we reden naar huis, en ik vertelde Savannah ook de rest van het verhaal
bij aankomst ging ik meteen in bed liggen, ik was dood op
Lily en haar ma gingen eerst eten en Savannah zei dat ze me naar een gesticht wilde brengen of naar een internaat!! Lily luisterde eerst niet zo goed, dus ze gaf geen reactie
toen ze opeens wat schreeuwde verslikte Savannah zich
ze keek met een woest gezicht naar haar moeder
nadat ze borden waren afgewassen, ging Lily opeens schreeuwen tegen haar moeder ze zei dat het niet mocht en dat ze haar liefde dan gewoon afpakte
Savannah probeerde haar gerust te stellen door te zeggen dat ze anders gek word als ze hier blijft, dicht bij de plek waar ze is aangevallen
Lily stormde naar Jonathan toe, toen hij de deur open deed, ze vroeg of hij ervan afwist dat ze mij naar een gesticht of internaat wilde sturen
hij zei van niet, en liep meteen naar de keuken om met Savannah te praten
is het waar dat je Tanedra naar een gesticht of internaat wil sturen? waren de woorden die hij zei nadat Lily dat vroeg
Savannah zei ja en Jonathan zei dat het een goed idee was...
dit was de update voor vandaag, ik hoop dat jullie het spannend vinden worden
danks allemaal :applaus :applaus
_____________________________________________ 12. Word ik gek?! (deel 3)
toen ik nog sliep, hadden Savannah en Lily d'r vader een mailtje ontvangen met dat ik mocht komen naar hun internaat!!
ik weet zeker dat we hier goed aan hebben gedaan, zei hij blij
Savannah sprong in zijn armen van blijdschap
toen ik naar beneden liep, hoorde ik hun praten over een internaat, ik wist dat ze het over mij hadden
dus ik rende weg
toen stond ik daar, voor de bosjes ik vroeg me af het het zou zijn als ik normale ouders had
Savannah rende naar me toe
ze sprak tegen me en het enige wat tot me door drong was, het is het beste we kunnen niet altijd voor je blijven zorgen
na die woorden liep ik weg, en Savannah keek met een blij gezicht en had er blijkbaar geen spijt van
ik hoorde auto toeteren, ik ging met een glimlach naar de auto, ik huilde in mezelf, ik had nooit verwacht dat ze dat met mij zouden doen
Lily haar vader stond te wachten met de auto
ik liep naar de auto, ik wist wat er zou gebeuren maar hield voor schijn een glimlach op me gezicht
hier gingen we dan, hij zette me bij een plek af waar ik zou worden op gehaald door een taxi
jij moet zeker naar het internaat, vroeg de taxichauffeur, ik antwoordde met ja, ik kon het door de bomen nog niet zien maar daar zal snel verandering in komen
het gebouw kwam steeds dichterbij, en ik kon de lelijkheid steeds beter zien
ik stapte uit de taxi en stond voor dit grote ding wat je niet eens een gebouw kan noemen zo lelijk als het is, vond ik
WOW deze muren moeten echt weer eens onderhouden worden, dacht ik toen ik ernaar keek
Hallo meisje, ben jij Tanedra? vroeg ze toen ik naar de muren staarde, ik antwoordde en draaide me om
kom maar mee naar binnen, zei ze omdat het buiten best koud was
Mevrouw liep best snel naar binnen en riep daarna met een hoge piep toon dat ik snelheid moest maken
ze vroeg me mee naar binnen, toen we binnen waren stopte ze halverwege en begon te praten
ze zei dat ik de rest later mocht ontmoeten tijdens het eten bijvoorbeeld, en toen vertelde ze me een heel verhaal over dit internaat
die mevrouw zei dat ik andere kleren aan moest, omdat dat van de huis baas moest die wilde meisjes in zwarte rokken of of jurken zien en de jongens gewoon in een broek
ik liep naar de kast en keek om me heen en dacht ik mezelf, leuke kamer ik hoop dat ik in dat bed mag slapen
dit waren de kleren en kapsel die ik had gekozen, ik vroeg aan deze mevrouw waar ik de naam nog steeds niet van weet of deze kleren goed waren en dat was het
dit was de update
ik hoop dat jullie het een 'leuke' update vonden
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 08 apr 2010, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
@Melanie: hmmm geen idee, maar misschien als je haar download dat je haar lipgloss dan krijgt :3, als dat lukt dan zeg je het lukt het niet zeg je het ook