Ik heb echt geen idee wie er nu nog mee doen? Maar succes allemaal ik ga slapen, ik heb mijn persoonlijke record verbroken en dat wilde ik graag.
Slaaplekker voor straks!
Charissa!!! Ik vond het leuk om je op het kanaal te hebben, jammer dat ik niet kon chatteren, want daar moeten ze toch nog iets op vinden hoor. Doe het kalmpies aan na zo'n lange nacht En tot een volgende keer!
Het laatste dat ik me herinner van vanochtend is dat ik een post afmaakte en me toen begon te vervelen en besloten de post later te posten en gewoon verder simsen maar toen viel ik in slaap.. en ik weet niet of ik die post nog moet sturen of niet, want mijn laptop is dichtgeklapt dus alles staat nog aan :3
Ray schreef:Vrijdag weer een Marathon! Ben benieuwd wie ermee gaan doen. !
"Ik!" zei de gek. Alleen ga ik denk ik dan niet streamen of ik laat de opdrachten even voor wat ze zijn. Ik verlies het overzicht en dat werkt op mijn eigen irritatie grens dus... Moesten we maar niet doen. Het moet tenslotte wel leuk blijven. Maar ik heb er wel zin in
Het laatste dat ik me herinner van vanochtend is dat ik een post afmaakte en me toen begon te vervelen en besloten de post later te posten en gewoon verder simsen maar toen viel ik in slaap.. en ik weet niet of ik die post nog moet sturen of niet, want mijn laptop is dichtgeklapt dus alles staat nog aan :3
Gewoon doen joh. Ik ken het probleem maar al te goed
Om het even helder te maken! De winnaars van de vorige marathon worden zo snel mogelijk bekend gemaakt! Morgen komen er nieuwe winnaars en die worden daar aan toegevoegd!