Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 4 van 101

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10 G familie van Vliet *Update Hoofdstuk 6*

Je zei in het begin scherm dat je ook Sims 2 verhalen zal gaan plaatsen, maar waar kan je dan de gemaakte sims 2 foto's vinden want dat ben ik vergeten. :S
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

Simmielove schreef:Je zei in het begin scherm dat je ook Sims 2 verhalen zal gaan plaatsen, maar waar kan je dan de gemaakte sims 2 foto's vinden want dat ben ik vergeten. :S

Ja dat klopt, ik kan nu momenteel niet simsen in verband met mijn laptop, maar ouwe sims 2 verhalen ga ik met sims 3 foto's verplaatsen, of met de foto's die ik van de sims site had. Daar komt een apparte site voor , omdat deze site alleen bedoeld is voor de 10G , natuurlijk zal ik die hier, en daar gaan linken!

Waar je ze kan vinden: Deze computer -> Mijn Documenten -> EA games -> De sims 2 -> Screenshots. *Doet het uit het blote hoofd, niet boos worden als het niet klopt*

@ Essel: Lieve schat, mijn laptop is er nog niet. Want die computer winkel heeft hem donderdag pas opgestuurd, terwijl ze hem al een week hadden! :angry . Dus ik denk dat het nog een week of twee wordt, en ik ga ze gewoon net zolang lastig vallen totdat hun er ziek van worden. Want ik zit hier zelf ook een beetje dwars mee, want ik kan voor school amper wat doen op dit leen ding.

Maar goed, ik ga dus even werken aan die site voor de sims 2 verhalen.. Dan heb ik die geback-upped voor als de sims 2 site echt weg is.

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op zo 28 mar 2010, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove

AnsjJ2 schreef:
Simmielove schreef:Je zei in het begin scherm dat je ook Sims 2 verhalen zal gaan plaatsen, maar waar kan je dan de gemaakte sims 2 foto's vinden want dat ben ik vergeten. :S

Ja dat klopt, ik kan nu momenteel niet simsen in verband met mijn laptop, maar ouwe sims 2 verhalen ga ik met sims 3 foto's verplaatsen, of met de foto's die ik van de sims site had. Daar komt een apparte site voor , omdat deze site alleen bedoeld is voor de 10G , natuurlijk zal ik die hier, en daar gaan linken!

Waar je ze kan vinden: Deze computer -> Mijn Documenten -> EA games -> De sims 2 -> Screenshots. *Doet het uit het blote hoofd, niet boos worden als het niet klopt*
Ik heb die hele map niet :| :O
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie