Re: 10 G familie van Vliet *Update Hoofdstuk 6*
Je zei in het begin scherm dat je ook Sims 2 verhalen zal gaan plaatsen, maar waar kan je dan de gemaakte sims 2 foto's vinden want dat ben ik vergeten.

2019 berichten • Pagina 4 van 101
Simmielove schreef:Je zei in het begin scherm dat je ook Sims 2 verhalen zal gaan plaatsen, maar waar kan je dan de gemaakte sims 2 foto's vinden want dat ben ik vergeten.
Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op zo 28 mar 2010, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb die hele map nietAnsjJ2 schreef:Simmielove schreef:Je zei in het begin scherm dat je ook Sims 2 verhalen zal gaan plaatsen, maar waar kan je dan de gemaakte sims 2 foto's vinden want dat ben ik vergeten.
Ja dat klopt, ik kan nu momenteel niet simsen in verband met mijn laptop, maar ouwe sims 2 verhalen ga ik met sims 3 foto's verplaatsen, of met de foto's die ik van de sims site had. Daar komt een apparte site voor , omdat deze site alleen bedoeld is voor de 10G , natuurlijk zal ik die hier, en daar gaan linken!
Waar je ze kan vinden: Deze computer -> Mijn Documenten -> EA games -> De sims 2 -> Screenshots. *Doet het uit het blote hoofd, niet boos worden als het niet klopt*