Hoofdstuk 89: Laurens' wens

Om het leed wat te verzachten belt Laurens een oppas, zodat ze even niet de peuters hoeven te verzorgen.

Ondertussen rouw ik bij het graf van Aron. Het heeft een mooie plek in de tuin gekregen.

Ondanks al het verdriet, valt Bastian toch in slaap. Het was een lange dag en hij is doodmoe.

Ondertussen is de oppas gearriveerd.

Ook Laurens en ik vallen toch in slaap.

De oppas pakt Daan op.

Ondertussen verandert Bastian in een weerwolf, door alle ellende.

De volgende ochtend zorgt Laurens voor Chris.

Ik geef Daan eten.

Laurens rouwt om Aron, maar plotseling krijgt hij een idee!

Bastian zorgt voor Ethan.

Daarna gaat hij eten, want hij heeft honger als een wolf. Sinds de dood van Aron heeft hij echter geen zin meer in taart. Dat is te vrolijk nu Aron er niet meer is.

Om zijn plan uit te voeren, heeft Laurens nog een paar punten levenslange blijdschap nodig. Deze kan hij krijgen door een blokkendoos voor de peuters te kopen.

Door al het verdriet heeft hij per ongeluk een xylofoon gekocht. Daarom koopt hij daarna meteen een blokkendoos.

Ondertussen eet ik een stuk taart, niet wetend wat Laurens van plan is.

Laurens heeft nu genoeg levenslange blijdschappunten voor zijn plan.

Hij heeft een olielamp gekocht!

Hij wrijft over de lamp.

Er komt een wolk uit.

Terwijl Mama nog aan het rouwen is om Aron, is Laurens plannetje al aan het werken.

Er komt een geest uit de lamp. Stiekem had Laurens dit al verwacht.

De geest zegt dat hij drie wensen mag doen. Laurens weet al lang wat hij wil en doet zijn wens.

Hij begint een beetje zenuwachtig met zijn wens. Plotseling is hij bang dat het allemaal niet gaat lukken.

Laurens vervolgt zijn wens met meer vertrouwen. Dit is mijn geest, denkt hij, hij doet wat ik wil.

De wens is uitgesprokken en daar verschijnt Aron al.

Aron vraagt zich af wat er gebeurt en waarom hij plotseling uit het rijk van Magere Hein is gehaald.

Plotseling komt er allemaal licht uit de geest. Laurens schrikt hiervan. De geest zal toch niet gaan ontploffen?

De geest doet allemaal enge dingen, terwijl hij ondertussen denkt aan de promotie die hij hoopt te maken.

Plotseling is Aron weer een echte sim! Hij zweeft nog wel als een geest, maar dat zal wel vanzelf overgaan.

Laurens bedankt de geest en vraagt hem op terug te gaan in de lamp. Over 24 uur kan Laurens zijn volgende wens doen...

Meteen als Aron weer een sim is, belt hij Bianca om af te spreken...
Maar hoe dit afloopt, zien jullie de volgende keer
Dit was het weer! Hopelijk vonden jullie het leuk