Door alleen tekst te gebruiken help je YouTube om $1 per seconde te besparen op kosten voor bandbreedte. Klik hier om terug te gaan naar de normale YouTube enne... 1 april!
We hebben er een behoorlijk topic bij in het teamforum, en Kyta wordt momenteel gek van Wim die het weer anders wil maken.. Ik ga zelf voor een groene tint, trouwens..
Een beetje als dit.
We hebben er een behoorlijk topic bij in het teamforum, en Kyta wordt momenteel gek van Wim die het weer anders wil maken.. Ik ga zelf voor een groene tint, trouwens..
Een beetje als dit.
Moet jij nodig zeggen ... jij kwaakt als een echte eend de hele dag over niets anders dan geel als basis ... je beseft toch wel, dat dat je vanaf het scherm tegemoet schreeuwt ..
Een beetje als dit.
Moet jij nodig zeggen ... jij kwaakt als een echte eend de hele dag over niets anders dan geel als basis ... je beseft toch wel, dat dat je vanaf het scherm tegemoet schreeuwt ..
zeg nou zelf .... dit ziet er toch niet uit
Dat was ik niet, dat was LON. Zelf zeg ik toch net groen?
En jij dan, met je blauw. Vreselijk.
Dat krijg je als je allemaal door elkaar heen kleuren zit te roepen. Misschien handig om het eens even op een rijtje te zetten:
Snateraar ... groen
Lots ... geel
Wim ... blauw
En de anderen die roepen telkens weer wat anders. Kom op mensen .. als we het niet snel eens worden heb ik er geen zin meer in hoor