Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 32 van 250

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

Zet draai de ballenbak en de nieuwe leden dan om! dat is dan misschien iets handiger.. :)
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Mastvlag

En het spamseizoen is hier ook begonnen, er ziet een spammer in het creaties forum... :|
EDIT: en de spammer is weg!
Een soort Egyptische dans smiley zou nu wel van pas komen... :hamertikophoofd
Een smiley die een hamer op zijn hoofd slaat ook :flapper
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Spiderlady

:( Ben helemaal niet happy...ik moet ten eerste weg van de afdeling waar ik nu werk en ten tweede blijk ik lipoedeem aan mijn benen te hebben, dit is in beide gevallen een pijnlijke aangelegenheid :cry , dus kom maar op met leuke fimpjes, plaatjes oid...kan wel even een lach gebruiken :cry

lipoedeem: Lipoedeem betekent letterlijk vet- en vochtophoping. Het gaat om een pijnlijke en chronische ziekte.
Een officiële ziekte waar tot de dag van vandaag nog geen medicijn voor is uitgevonden.
Bij lipoedeem is er een stoornis in de aanmaak van vetweefsel. Bovendien is de afvoer van vocht via de lymfvaten niet optimaal.
Het gevolg is een onderhuidse ophoping van vet(lip) en vocht(oedeem), let wel, deze vetcellen zijn anders dan de "normale"vetcellen... :S
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Spiderlady13 schreef::( Ben helemaal niet happy...ik moet ten eerste weg van de afdeling waar ik nu werk en ten tweede blijk ik lipoedeem aan mijn benen te hebben, dit is in beide gevallen een pijnlijke aangelegenheid :cry , dus kom maar op met leuke fimpjes, plaatjes oid...kan wel even een lach gebruiken :cry

lipoedeem: Lipoedeem betekent letterlijk vet- en vochtophoping. Het gaat om een pijnlijke en chronische ziekte.
Een officiële ziekte waar tot de dag van vandaag nog geen medicijn voor is uitgevonden.
Bij lipoedeem is er een stoornis in de aanmaak van vetweefsel. Bovendien is de afvoer van vocht via de lymfvaten niet optimaal.
Het gevolg is een onderhuidse ophoping van vet(lip) en vocht(oedeem), let wel, deze vetcellen zijn anders dan de "normale"vetcellen... :S
(hug) :knuffel :bloemetje (hug)
Afbeelding
hiki

er is vanavond ook een erg goede film op TV: Apocalyps Now.

Wel heftige film en duurt van 20.30 uur tot 00.30 uur xD ook lekker om te even te relaxen je je gedachten op iets anders te zetten.
Afbeelding
Mastvlag

:lol :lol :lol

Goed idee voor iedereen die morgen school heeft, en er dan een bord waar de datum op staat, die je makkelijk kan veranderen is.

1 april veranderen in 32 maart :lol :lol
Flauwe grap.. :lol :P :P
Afbeelding
hiki

Spiderlady13 schreef:Goed plan en verder kijk ik nu naar de simpsons :laugh , straks tussen kunst en kitsch ook altijd leuk ;-) , volgens mij komen zij met een hele goede 1 april grap, het schijnt dat ze een fetisj beeldje uit Afrika hebben gevonden van 80.000 euro :blink , yeah right :laugh ...maar wie weet...het is nog maar de 31ste (A)
o ja dat zag ik gisteren: een promotje ervan bij Paul en Witteman dacht ik :lol
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

-LotsOfNothing- schreef:
hiki schreef:Ja ik ook: morgen extra alert zijn! (A)
Owh.. Ja,, Ik herinner me opeens dat ik nog iets op m'n hand moet schrijven.. :lol
Eens kijken wat ze dit jaar gaan doen bij bepaalde websites..
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten