Mijn kamer is eindelijk klaar! Het is echt super mooi geworden!
Morgen naar Groningen om mijn (stief)oma weer te zien na een lange tijd.
En maandag komt Lukas! Jeej!
Ik wilde gisteren Elysium kijken met wat vrienden, maar ik mocht niet naar binnen omdat ik (pas) 15 ben. Ze controleerden gewoon; dat heb ik echt nooit nooit meegemaakt…
Heerlijk broodje met vis en gesmolten kaas (Is best lekker ;P) Aan het eten, daarna nog even Modern family kijken en misschien gamen? Of filmpje kijken.
brussel was best leuk, het was alleen niet zo fijn weer
ik heb net 10 games gekocht voor 10 USD. het geld is naar het goede doel gegaan. ik wou eigenlijk een spel kopen, maar toen kocht ik er zonder dat ik het wist 10. dit is de site: https://www.humblebundle.com/. de actie loopt nog maar 3 dagen
Met de whole family gevolleybald in de tuin. alleen maar lachen en schreeuwen, de buren hebben lekker kunnen meegenieten :3
Inmiddels helemaal blauw en geschaafd, maar wel een super gezellige middag gehad. Nu nazitten met een drankje en vanavond kaften, moet ook nog gebeuren. En dan morgen er weer tegenaan, meteen tot 20 voor 4. Maar wel de eerste twee uurtjes lekker vrij!
Zou me eigenlijk 'happy' moeten voelen: met succes al 8 kilo kwijt geraakt door mijn nieuwe training op de sportschool, en vrijdagavond een topavond gehad met vrienden.
Maar nee, sinds ik een terugval heb alleen maar huilbuien of oververmoeid. Pff...
Gewoon door gaan, mijn schildklier is nu al tijden stabiel op en op een goede stand Sporten en goed eten kan je schildklier al opknappen. Geen medicijn is er bij mij naar binnen gegaan. You can do it! gewoon door gaan als je het even niet zit zitten! YOU CAN DO IT !
Zo vandaag is stage dan 'echt' begonnen. Heb er al een maand in de vakantie gewerkt dus was al heel wat gewend. Heb het er wel naar mijn zin. Is trouwens ook de reden waarom het nieuws iets later online is dan normaal
Vandaag was echt super!
Om half 11 kwam Lukas aan met de trein en toen zijn we naar het dierenpark geweest.
Echt super leuk, we gingen karten in van die hele kleine autootjes voor kleine kinderen en iedereen keek ons super raar aan. Hahaha. en 's avonds hebben we gezellig bij de pizzeria gegeten.
Vandaag mer Baylie gekroelt (Het is een kat, (Nee ik heb dus nog geen vriendinnetje gevonden))
Echt een schatje! Het is een Engelse korthaar. verschrikkelijk lief beest!
Ik heb vandaag de uitslag gekregen van de allergietest. Ik heb te horen gekregen dat ik geen allergie heb. Nu moet ik naar de KNO-Arts donderdag. Ze gaan kijken of één van mijn holtes verstopt zit of misschien iets anders. -.-''