Vanmiddag weer teruggekomen van 2 heerlijke weken in de Ardennen c: Ik heb mijn computer toch wel heel erg gemist eigenlijk Zo maar weer eens simsen :3
Grappig om te zien dat een boekenwebsite mijn achternaam verkeerd schrijft.
Normaal: Danny S******** (reden uit privacy laat ik niet volledige naam zien )
Op die site: Danny van der S********
lol, gelukkig hebben de meesten het wel juist. Een spelfout ofzo kan ik me nog voorstellen maar dat met 'van der' komt echt nergens voor in mijn naam. :')
omg, ik ben nu een soort van geirriteerd :'3
door een post op een site ._.
want daar werd gevraagd inhet Engels:
"Hoe voelt het nu om te weten dat je linker hand nog nooit je linker elleboog heeft aan geraakt en je rechter hand je rechter elleboog?"
ik wil nu met mijn linker hand mijn linker elleboog aanraken, nu voel ik me niet compleet zo leeg :'3
I hate that feeling :'3
Druk aan het simsen, sinds ik terug ben van vakantie heb ik alleen nog maar gesimst, en drama's gekeken ofcourse. Nu laat ik mijn hele coole knappe sim Jungkook maar lekker naar de uni gaan hehe. C:
Ik vind het zo leuk dat er weer eens atletiek op tv is! Ik hou van atletiek. Heb het zelf ook vijf en een half jaar gedaan. Alleen die lange afstanden zijn zo saai om te kijken
Pff ik heb het net uitgemaakt met mn vriend. Ik baal er echt heel erg van maar het is echt beter zo. Een relatie hoort niet van een kant af te komen. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden die me weer aan het lachen krijgen.
En ik wil gewoon heel graag met iemand anders praten. Any volunteers?
vv Eigenlijk zat Ronnie Radke eerst in Escape The Fate. Maar toen hij naar de gevangenis oid moest, is hij uit de band getrapt waarna hij Falling in Reverse heeft gestart ;p
Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op zo 11 aug 2013, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind mezelf een slechte fan, hoorde van m'n vriendin dat er vroeger 2 escape the fate 's waren en dat eentje hun naam moest inleveren en dat ze nu Falling in reverse heten.. 2 bands waar ik fan van ben & ik wist het niet eens >< & ik wil het nieuwe album van Black veil brides