Ik ben er weer!
Heb onverwachts toch internet gehad in ons huisje, maar niet genoeg tijd om een update te plaatsen. Ik heb het erg leuk gehad en heel veel gedaan, maar het is ook wel lekker om weer terug te zijn
Gisteren heb ik de laatste screens gemaakt, dus nu heb ik
4! dagen klaar staan. (heel veel screens dus

)
En.... schrik niet
Dag 93
In nog de eerste uurtjes van de dag, wilt Emilly naar beneden gaan, omdat ze niet meer kan slapen. Na zich aangekleed te hebben komt ze de vreemde huisgenoot tegen.
Deze man, waarvan ze niet eens zijn naam weet, zegt niets, hij blokkeert alleen haar weg en staart haar aan.
Emilly wringt zich langs hem en gaat snel naar beneden.
Ze komt even bij met een lekker kopje koffie.
Maar als ze weer naar boven wilt gaan, is
hij daar weer
Emilly maakt zich nu echt zorgen en probeert hem uit te leggen dat hij haar met rust moet laten.
“Luister, hoe je ook heet, ik ben getrouwd en ik ben niet in je geinteresseert. Je moet me nu echt met rust laten. Mag ik er nu langs? Ik wil mijn boeken halen voor de les.”
De mysterieuze man loopt voor haar uit naar boven, maar hij heeft andere plannen dan ‘boeken halen’...
Dag 94
Evan heeft zich verslapen. Hij spring in zijn kleren en vertrekt naar beneden. Hij gaat ervan uit dat zijn vrouw daar ook is.
Hij is later dan hij dacht, alle andere studenten zijn al weg. Zal Emilly ook al naar de les vertrokken zijn?
Na zijn eerste les belde hij Emilly meteen, maar haar mobiel stond uit. Dus hij loopt maar een rondje over de campus om te kijken of hij haar tegen komt.
Hij is tot ’s avonds bezig met lessen en zoeken. Ze is natuurlijk al naar het studentenhuis gegaan en is vergeten haar telefoon aan te zetten, geen reden tot paniek!
Als Evan zijn vrouw ook thuis niet kan vinden maakt hij zich zorgen. Zal dit een grap van haar zijn? Hij giechelt al bij het idee.
Of moet hij toch maar de politie bellen?
Dag 95
Evan heeft naar jullie stille advies geluisterd en de politie gebeld.
Als de agente eindelijk is gearriveerd, legt hij haar alles uit, maar ze neemt het nog niet serieus. “Studenten...,” zucht ze. “Waarschijnlijk is ze gewoon op een feestje of haalt ze een flauwe grap uit.”
Maar dan loopt die jongen van eerder langs. Was hijn niet degene die flirtte met Emilly? En waarom kijkt hij zo naar die agente?
Evan wordt overheerst door een vlaag van woede en rent achter hem aan, de eetzaal in.
“Waar is ze?! Wat heb je met haar gedaan?! Ik weet wel dat jij het bent!” brult hij.
“En ga nou niet verbaasd lopen doen, jij... jij...”
Evan wordt alleen maar bozer.
“Luister, ik weet niet helemaal wat er aan de hand is, maar heb de hele dag les gehad. Als je wilt schrijf ik de lessen op en kan je het navragen, maar misschien moet je eerst even kalmeren en wat rust pakken. Dan denk je weer helder,” antwoord de gekke man eindelijk.
Na dat gezegd te hebben, gaat hij weer naar boven en laat Evan achter. Als hij de gang weer in loopt, is de agente weg.
“Heel fijn...”
Dag 96
De rest van de nacht besteed Evan aan bellen.
“Kom op, neem op!”
Maar hoe vaak hij de telefoon ook over laat gaan, hij krijgt geen gehoor.
Hij sluit zijn ogen en slaakt een diepe zucht.
Uiteindelijk hangt hij maar wat folders op en gaat terug naar zijn telefoon.
Emilly, waar ben je?!

Misschien leuk om te weten hoe ik mijn inspiratie kreeg. Emilly werd aangesproken door haar 'aanbidder' en toen werd ze heel even onzichtbaar en een paar secondes later was ze zomaar weer terug. Toen kreeg ik een klein (gemeen) ideetje