Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 105 van 125

Joeperd1
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: ~Abctje's 365~

Wauw, dat ziet er heel leuk uit! :D
En wat tof dat ze verloofd zijn. Ben benieuwd naar de bruiloft en naar de rest van het resort!
Afbeelding
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Bedankt allemaal. :knuffel
Vandaag wat 'reserve' screens. Omdat ik de hele dag weg ben geweest naar de pier :3

Dag 321:

Bruce en Alex kruipen lekker op bed, in hun nieuwe kamer. Ze praten nog even over de aankomende bruiloft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen vroeg haalt Sammy haar hart op in de volkstuin. Haar verse groenten beginnen op te raken, en hier kan ze haar voorraadje weer mooi bijvullen. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook heeft Donnovan een bijzonder visje gevangen, die meteen een plaatsje krijgt in de vissenkom. Welkom Job! :3

Afbeelding

En extra:
(Ik weet dat alle onbekende eilanden ook te zien zijn, dit omdat ik de cheat: Discoverallunchartedislands heb ingevoerd. Zodat mijn game wat soepeler loopt)

Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Heel erg mooie screens, vooral die laatste… wauw! :wub

Zit die volkstuin eigenlijk in Isla Paradiso? Mij is ie namelijk nog nooit opgevallen… :o
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Drie keer raden wie de afgelopen dagen niet heeft geupdate... :sweatdrop

Ik ben vorige week donderdag begonnen aan mijn twee weken-durende vakantiebaantje, in de tulpen. En ik maak, voor mijn doen, best lange dagen (s'morgens 6 uur uit bed, en s'middags 5 uur weer thuis). Vandaar dat het wat moeilijker is om tijd te vinden voor de sims. Ik heb niet heel erg veel zin om alle dagen weer in te halen, dus ik denk dat ik morgen verder ga. Maar dan gewoon met dag 322, niet alle dagen weer inhalen. Want dat kost weer meer en meer tijd... Vandaar. Sorry, sorry, sorry. Maar werk gaat voor, want ik moet natuurlijk ook sparen voor 'Vooruit in de tijd'. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie