Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 4 van 10

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Het Settlers 7 topic

/\ Tik eens in: 'o canada' (zonder de ' ') en val daarmee de vijand aan, da's pas grappig. :flapper

Maarja, nu weer ontopic

Wauw... Die settlers 7 ziet er goed uit! ikzelf heb de settlers 5 nog, best goed hoor, maar 7 lijkt me beter. :applaus

\/ PS. heb je ook de titans uitbreiding erbij?

Laatst gewijzigd door Mastvlag op za 27 mar 2010, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ik loop nu vast bij het maken van musketiers of hoe ze ook heten. die hebben worst nodig en munten. In het pakhuis zit genoeg goud enzo en er is ook genoeg vlees. Muntenslager en slagerij heb ik maar die krijgen de spullen niet goed.

moet 10 musketiers hebben maar ze blijven steken op 8, de 9e musketier op 99% :mad
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Maak eens een screenshot van wat er in het totaal in al je pakhuizen zit Hiki, zit zo'n knopje op het menu waarmee je dat kan laten zien. Die musketiers eten namelijk alleen echt gebraden worst, en niet brood of vis.

Of heb je niet genoeg plek voor nieuwe inwoners in je dorp? Soldaten, priesters en handelaren tellen namelijk als inwoner mee.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Ik zie je probleem al denk ik ;)

Een slagerij heeft normaal voedsel nodig om worst te maken, maar je hebt geen normaal voedsel meer zoals vis en brood. Dus die slager zal geen worsten gaan maken als die niks te eten krijgt.

Af en toe is het inderdaad vervelend al die soorten dingen die je bij moet houden :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie