Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 98 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~

ontzettend bedankt :knuffel

Nou, om het maar even direct te zeggen. Dixons werkt NIET mee, ik heb het spel niet eerder dan volgende week dinsdag als het aan hun ligt. Dus dat is lekker balen. :sweatdrop
Ik ga morgen nog naar de stad om te kijken of hij daar te krijgen is, maar ik weiger eigenlijk om meer dan 30 euro te betalen. Dus of ik krijg hem voor 30 euro in de stad, en de familie kan dit weekend verhuizen. Of hij is te duur, en ik wacht af tot volgende week.

Dag 294:

De grote schoonmaak begint, want het huis moet er natuurlijk tiptop uitzien voor de verkoop. En Sammy kan het niet over haar hart verkrijgen om het huis verwaarloosd achter te laten. ;)
Eerst moeten alle, maar dan ook alle bladeren worden geharkt. Kleine Lillith helpt ook een handje mee. Maar ze wordt hier en daar afgeleid door een bloemetje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er komen alweer wat blaadjes aan de bomen.

Afbeelding

Bruce knijpt er stiekem tussenuit om af te spreken met Alex, hij heeft haar het goede nieuws namelijk nog niet verteld.

Afbeelding

Afbeelding

Hij fluistert haar in het oor: "Wij gaan samen een prachttijd hebben in Isla Paradiso." :wub

Afbeelding

Alex lacht van oor tot oor, wat een geweldig nieuws!

Afbeelding

Daarna hebben ze nog een leuke middag op het lentefestival.
Eerst een liefdestest, met een goed resultaat.

Afbeelding

Daarna hoefijzer gooien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En s'avonds nog schuifelen.

Afbeelding

Afbeelding
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Leuk, die voorbereidingen. Maar wil toch dat ze snel naar Isla Paradiso kunnen vertrekken :D
En die screens van Bruce en Alex zijn echt ZO mooi!! :wub
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Wat zijn ze lief samen! :D
Hele leuke screens. (:

Wel heel jammer dat je het spel nog niet hebt. ):
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Vandaag geen screens, omdat het dorpsfeest is. Drukte enz. het spijt me, morgen weer. :sweatdrop
En héél misschien morgen al de verhuizing, ik heb mijn bestelling bij Dixons namelijk geannuleerd. En nu bij Wehkamp besteld. Er bestaat de kans dat ik hem morgen al binnen heb, een kleine kans maar ach. En zo niet, dan is het weer afwachten en zullen de screens van de komende 3 dagen niet erg bijzonder zijn... :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie