Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

henkp
Orgaandonor Orgaandonor

baby zitten

als ik iemand bel om te baby zitten dan komt er een tiener maar kunnen ook mijn tieners baby zitters worden dat zou wel leuk zijn :?
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: baby zitten

Zover ik weet is er wel een optie om als zelfstandige een creche te hebben... Dan brengen ouders hun kinderen bij jou... Maar die optie is niet voor tieners want die moeten nog naar school en kunnen dus (nog niet) dat beroep uitoefenen... Zover het er dus nu voor staat... Alleen van eigen babies thuis kunnen ze oppas worden... Maar niet van de babies van anderen in de vorm van wat jij bedoeld.

Wat ik wel gedaan heb is dat ik tieners, zodra ze uit school zijn, even laat meehelpen in de creche van een ouder die dus zo als zelfstandige begonnen is. Dan kunnen ze wel al ervaring opdoen en als ze dan jong volwassene zijn zo erin rollen. Echter hou er rekening mee dat je ook weer in dit maar 1 sim van je huishouden de echte zelfstandige babysitter kan laten zijn. Dus als je jou tiener jong volwassene hebt laten worden, zou de ouder die het beroep uitoefende dit kunnen opgeven en kan je die tiener (nu jong volwassene) het beroep laten overnemen als het ware...

Hopelijk helpt dit je een beetje op weg...
markos
Man met de buit Man met de buit

Re: baby zitten

^wat SimGadr zegt klopt helemaal!
Ik weet zelf ook geen andere manier! :D (Zoals jij het bedoelt dan)
Nog even voor de duidelijkheid: Dit beroep zit alleen bij de uitbreiding Levensweg! (Hier heb je de site van de sims 3)
Stel je hebt levensweg nig niet, dan is het hiermee wat makkelijker een keuze maken! Dan is hier de Review van levensweg]

Stel je hebt levensweg nog niet, dan kan je nog even een keuze maken.. :D Ik vind het iniedergeval een super leuke uitbreiding! Er zitten heel veel mogelijkheden.. Maar is mijn mening :D
Stel je hebt hem nog niet.. En je wilt hem heel graag.. Is het aanteraden om eerst wat te vergelijken!
Hopelijk lukt het je! :) (misschien heb ik het iets té duidelijk gedaan.. Maar och. ja!) Veel sucsess! :knuffel

Veel groetjes, markos

Weergave- en sorteeropties